خبرگزاری کار ایران

کنسرت گروه آوازی «دامور» برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۲۳۳۹۰

گروه آوازی «دامور» برای جذب دو عضو جدید جهت تکمیل این گروه، فرخوان منتشر کرد.

ایلنا: فراز خسروی دانش سرپرست گروه دامور گفت: برای بالا بردن امکانات اجرایی در تعداد اعضای گروه، تصمیم داریم تغییراتی در تعداد اعضای گروه داشته باشیم و دو عضو جدید را در «دامور» جذب کنیم، با وجود سختی های زیاد و مراحل آموزشی زمانبری که با اضافه کردن عضوهای جدید برای گروه فراهم خواهد شد، اعتقاد دارم از این پس گروه دامور می تواند کیفیت و توانایی های بالاتری از خود نشان دهد، زیرا ۲ خط مجزای دیگر با کاراکتر متفاوت به پارتیتور گروه اضافه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه صحبت‌هایش و درباره فراخوان گروه دامور برای جذب عضو جدید، افزود: گروه در بخش های متسو سوپرانو، آلتو و تنور از متقاضیانی که دارای شرایط اولیه از جمله «دارای حداکثر سن ۳۰ سال»، «داشتن مهارت در سلفژ و آواز در سطح مطلوب و مهارت در شنوایی پُلی فونیک» باشند، عضو گیری می کند و از علاقمندان به فعالیت در این سبک درخواست میکنم با مراجعه به سایت www. Damourband. com، فرم همکاری با گروه را تکمیل و ارسال نمایند.

خسروی دانش در پایان خاطرنشان کرد: پس از سپری شدن ماه های محرم و صفر، گروه دامور کنسرتی برگزار خواهد کرد که بزودی جزئیات آن به مخاطبان اعلام می‌شود.

گروه آوازی «دامور» در زمستان ۱۳۸۹ فعالیت خود را به سرپرستی فراز خسروی دانش در تهران آغاز نمود و این گروه در طول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مقام سوم را کسب نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز