خبرگزاری کار ایران

شهردار بروجرد:

تشکل‌های مردم‌نهاد، یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۵۸

شهردار بروجرد گفت : وجود تشکل‌های مردم‌نهاد، یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروزی است و در بروجرد به‌تناسب جمعیتی آن از آمار قابل‌قبول و رشد خوبی در تشکیل این نوع تشکل‌ها برخوردار هستیم.

به گزارش ایلنا، یحیی عیدی بیرانوند در جلسه با تشکل‌های مردم‌نهاد با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد به‌عنوان سرمایه‌های غنی اجتماعی بسترهای مطلوب فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند ، گفت : این تشکل‌های به‌عنوان سرمایه‌های غنی اجتماعی بسترهای مطلوب فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند که با استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های آن‌ها می‌توان به تحقق برنامه‌ها، توسعه و آبادانی شهر سرعت بخشید.

شهردار بروجرد با بیان اینکه شهرداری نسبت به حفظ محیط‌زیست نگاه مثبت دارد، تصریح کرد: اقدامات گسترده‌ای پیرامون حفظ محیط‌زیست در شهرداری صورت پذیرفته است که از جمله آن می‌توان به افزایش سرانه فضای سبز شهری، کاشت نهال مثمر، ترمیم، بهسازی و ساماندهی پارک‌ها، بهسازی و لایروبی انهار سطح شهر، عملیات‌های لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی و... اشاره کرد.

عیدی بیرانوند اجرای نهضت آسفالت معابر و آغاز پروژه آبیاری فضای سبز با آب غیر شرب را از اقدامات مؤثر شهرداری در حفاظت از محیط‌زیست عنوان کرد و افزود: شهرداری بروجرد آمادگی کامل برای همکاری با سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد را دارد و از برنامه‌های آن‌ها در چارچوب قانون حمایت خواهد کرد و در همین راستا می‌تواند مکان‌های مناسبی همچون باغ قرآنی، پارک بانوان و... را جهت کاشت گیاهان دارویی در اختیار این تشکل‌ها قرار دهد. تا بتوانیم در تولید گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال (به‌صورت کار در منزل) برای حرکت چرخ اقتصاد شهر قدمی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز