خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف احتکار 13 میلیاردی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۰۹

فرمانده انتظامی لرستان ازدستگیری محتکر و کشف مقادیری کالای اساسی احتکارشده به ارزش 13میلیارد ریال درشهرستان "کوهدشت" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپو و احتکار مقادیری کالاهای اساسی توسط فردی سودجو در انباری در اطراف شهر کوهدشت، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی با هماهنگی قضائی و همکاری دستگاه‌های مربوطه به محل مورد نظر اعزام و با شناسایی انبار مذکور در بازرسی از آن ۷۵ تُن گندم، یک هزار و ۲۰۰ عدد نوشابه، ۷ تُن کود شیمیایی، ۸۵۰ کیلوگرم کنسانتره و… احتکار شده فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با اشاره به پلمب انبار مورد نظر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتکار و قاچاق اقلام مصرفی باعث رکود اقتصادی در کشور می‌شود به شهروندان توصیه کرد هرگونه اخبار مربوطه به احتکار و قاچاق ارزاق عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز