خبرگزاری کار ایران

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران اعلام کرد:

آزادی ۱۹۳ زندانی استان تهران با گذشت شکات در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۹۲۲

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از آزادی ۱۹۳ نفر از زندانیان استان توسط شعب مستقر در زندان‌ها در ماه مبارک رمضان و در راستای پویش سراسری «به حرمت علی(ع) می‌بخشم» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران،  غلامرضا مهدوی با تشریح اقدامات انجام شده در راستای پویش سراسری «به حرمت علی(ع) می‌بخشم»، اظهار کرد: در راستای این پویش تعداد ۱۹۳ نفر از زندانیان با تلاش شعب مستقر در زندان‌ها در ماه مبارک رمضان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با اشاره به میزان تحقق سازش در پرونده‌های قصاص، خاطرنشان کرد: با تلاش شعبه ۱۴ مجتمع شهید مرتضی ابراهیمی شهرستان شهریار و با گذشت اولیای دم از دریافت دیه، پرونده با سازش مختومه شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران، همچنین با تشریح میزان تحقق سازش در پرونده‌های مطالبه مهریه در راستای پویش سراسری «به حرمت علی(ع) می‌بخشم»، گفت: در مجتمع شهید سید احسان میرسیار شهرستان قرچک تعداد ۱۱۴ سکه تمام بهار آزادی با ایجاد سازش میان طرفین بخشیده شد.

مهدوی میزان تحقق سازش در پرونده مطالبه وجه سفته در راستای پویش فوق‌الذکر را نیز مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در این خصوص پرونده‌ای به میزان ۱۲ میلیارد ریال در مجتمع شهید حبیب‌پور شهرستان اسلامشهر با گذشت شاکی به سازش ختم شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از تامین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان توسط روابط عمومی شورای حل اختلاف استان تهران از خیرین و آزادی چهار نفر از زنان زندانی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز