خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی در پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۵۹۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی در پایان هفته را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۷ /۱۴۰۱/۲ تا ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۲/۱۰ از محورهای کرج چالوس- هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محدودیت‌ها در محور کرج چالوس خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخ نوع ۱۴۰۱/۲/۹ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در محور هراز گفت: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۲/۷ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز های پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۱۴۰۱/۲/۸ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی۲۲۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶۰۰ الی۲۲۰۰ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

وی تاکید کرد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز