خبرگزاری کار ایران

تاکید سردار " اشتری " بر تکریم اعضای وابسته انتظامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۰۲

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی کشور بابیان اینکه سردار "اشتری" همواره بر تکریم اعضای وابسته تاکید دارند، گفت: بازنشستگان گنجینه پربار تجربه و دانش هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "رضا فریبا" در نشست صیانتی کارکنان وابسته (بازنشسته) معاونت، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله همکاران بازنشسته در دوران خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همه ما روزی به‌افتخار بازنشستگی نائل خواهیم شد، اما وقتی این افتخار ارزش بیشتری پیدا می‌کند که در زمان خدمت توانسته باشیم با تلاش مجاهدانه و خدمات شایسته خود، کارنامه درخشانی به‌جای گذاشته و رضایت خداوند و مسئولان خود را جلب کرده باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به بازنشستگان امید و انگیزه را در کارکنان را افزایش می‌دهد، افزود: پیرو تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز( مدظله العالی)، حفظ و کرامت و عزت و تأمین معیشت بازنشستگان و مستمربگیران، بهره‌گیری از نظرات و تجارب مفید آن‌ها سرلوحه عمل همه دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله نیروهای مسلح باید قرار گیرد و در جای دیگر نیز می‌فرمایند، بازنشسته از شاغل جدا نیست، بازنشسته آیینه شاغل است.

 معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری جلسات طرح‌های تحول‌آفرین در حوزه اعضای وابسته به ریاست فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تأکید ایشان بر توجه ویژه همه مدیران به مسائل و مشکلات آنان، افزود: همکاران وابسته بهترین دوران عمر خود را صرف خدمت به‌نظام و انقلاب کرده‌اند، تکریم و رسیدگی به مشکلات بازنشستگان باید به‌عنوان یک اولویت، سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

سردار فریبا در ادامه با اشاره به اینکه همکاران بازنشسته همچون گذشته سربازان این نظام و ولایت هستند، خاطرنشان کرد: حتماً هرکجا که نیاز باشد از تجارب و مهارت بازنشستگان استفاده خدمتی خواهد شد، بازنشستگان مظهر استقامت و گنجینه پربار تجربه و دانش بوده و تجربیات ارزشمند آن‌ها چراغ راه شاغلان است، باید با تبیین جایگاه ویژه بازنشستگان از این ثروت باارزش، کمال استفاده را برد.

به گفته این مقام انتظامی، بازنشستگی پایان راه نبوده بلکه آغاز انتقال تجارب به آیندگان است و اگر این روحیه در بین ما جاری باشد در این صورت سازمان می‌توانند با بهره‌مندی از تجربیات گران‌بهای این افراد، دررسیدن به اهداف خود باثبات بیشتری حرکت کند.

سردار فریبا بازنشستگان را الگوی استقامت و اقتدار شاغلان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: بازنشستگان در دوران خدمت خود تجربیات گران بهایی به دست آورده‌اند که یکی از برنامه‌های این معاونت بهره‌گیری از تجربیات این عزیزان در زمینه آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی است  که باید از این تجربیات در راستای پیشبرد اهداف پلیس، استفاده کرد.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی از بازنشستگان معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز