خبرگزاری کار ایران

توضیح در ارتباط با انتخابات کانون بازنشستگان استان تهران/ قرار نبوده بازنشستگان در این انتخابات رای بدهند+اسامی برگزیدگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۷۵

علی اکبر عیوضی در ارتباط با انتخابات روز پنج‌شنبه‌ی کانون بازنشستگان توضیح داد.

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی در تماس‌ با خبرنگار ایلنا از برگزاری انتخابات کانون استان تهران در روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ای که گذشت انتقاد کردند. بازنشستگان می‌پرسند چرا از ما برای رای دادن و شرکت در انتخابات دعوت نکردند؛ این عده معتقد هستند که انتخابات بدون فراخوان و حضور بازنشستگان برگزار شده است.

علی اکبر عیوضی (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران) در این رابطه به ایلنا گفت: انتخاباتِ برگزار شده، انتخابات هیات مدیره کانون استان بوده و براساس اساسنامه، در این انتخابات فقط اعضای هیات مدیره‌های کانون‌های شهرستان‌های استان تهران حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: انتخابات در سطح کانون استان، ربطی به حضور بازنشستگان ندارد و قرار نیست بازنشستگان در این انتخابات حضور داشته باشند؛ انتخاباتی نیست که بازنشسته‌ها در آن کاندیدا شوند یا رای بدهند. بازنشستگان در یک سطح، هیات مدیره کانون‌های شهرستان‌ها را انتخاب می‌کنند و اعضای هیات مدیره کانون‌های شهرستان‌ها با رای‌گیری، هیات مدیره کانون استان را انتخاب می‌کنند و به طریق مشابه، هیات مدیره کانون استان‌ها در انتخاباتی در سطح عالی، هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان سراسر کشور را انتخاب می‌کنند.

به گفته عضو هیات مدیره کانون استان تهران؛ این روال در اساسنامه به دقت تعریف شده است. در استان تهران، بازنشستگان براساس انتخابات و رای دادن، هیات مدیره کانون‌های ده شهرستان را انتخاب کرده‌اند و این اعضای انتخابی، روز پنج شنبه، هیات مدیره کانون استان تهران را برگزیدند.

او اسامی هیات مدیره جدید کانون بازنشستگان کارگری و مستمری بگیران استان تهران را به شرح زیر برشمرد:

علی اصغر بیات؛ پرویز احمدی پنجکی؛ فرض‌الله کشاورز؛ علی اکبر عیوضی؛ برزو روحبخش؛ سیدعلی حسینیان؛ محمدحسن راستگویان؛ عبدالله خرسند و پرویز شهبازی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز