خبرگزاری کار ایران

یکم دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار رقابتی و غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۴۵۴

شرکت‌کنندگان بخش رقابتی و غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر تا روز یکم دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از  ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ارسال آثار در بخش رقابتی و غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر یکم دی‌ماه به اتمام رسیده و این مهلت تمدید نخواهد شد. 

گفتنی است فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده و فراخوان بخش غیر رقابتی بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است. 

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای و صاحبان آثار براساس اعلام فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱ دیماه ۱۴۰۰ فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www. fajrmusicfestival. com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارایه کنند. 

سی‌ و هفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری دکتر حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز