خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تامین بودجه مورد نیاز پارس جنوبی ۳سال زمان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۴

۲۵ میلیارد دلاری بودجه برای پارس جنوبی نیاز است، لذا هم دولت و هم مجلس در تلاش هستند از هر محلی که امکان دارد منبع مالی برای تکمیل فازهای ناتمام این پروژه تامین شود و بتوانیم از ذخایر گازی این فاز‌ها برای تامین گاز مورد نیاز کشور استفاده کنیم.

عضو کمیسیون انرژی گفت: تامین بودجه مورد نیاز برای تکمیل فازهای نیمه تمام پارس جنوبی به دو تا سه سال زمان نیاز دارد.

موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص میزان تحقق بودجه اختصاص یافته به صنعت نفت در سال جاری اظهارداشت: ‌‌ همان گونه که در بودجه پیش‌بینی شده به با توجه به اهمیتی که صنعت نفت به خصوص پروژه‌هایی مانند پارس‌جنوبی دارند در تلاش هستیم که هرچه سریع‌تر میزان بودجه این حوزه تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به صحبت مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت مبنی بر نیاز ۲۵ میلیارد دلاری بودجه برای پارس جنوبی افزود: طبق صحبتهای ایشان ما به یک بودجه ۲۵ میلیارد دلاری نیاز داریم، لذا هم دولت و هم مجلس در تلاش هستند از هر محلی که امکان دارد منبع مالی برای تکمیل فازهای ناتمام این پروژه تامین شود و بتوانیم از ذخایر گازی این فاز‌ها برای تامین گاز مورد نیاز کشور استفاده کنیم.

احمدی تصریح کرد: به هر میزان که امکانش باشد از بودجه سال جاری تامین می‌کنیم و بقیه مبالغ دربودجه‌های آتی و طی دو تا سه سال آینده تامین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز