خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

محورهای مواصلاتی لرستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۵۳

رئیس پلیس راه استان، ازلغزنده بودن محورهای مواصلاتی لرستان خبرداد و گفت: رانندگان با احتیاط بیشتری عبور و مرور کنند.

به گزارش ایلنا سرهنگ "مصطفی دالوند" در این خصوص اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی کشور از بعدازظهر روز پنج شنبه یازدهم آذرماه به علت بارش برف و باران محورهای مواصلاتی استان لغزنده است و رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان امری ضروری است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی شهرستان های الیگودرز، بروجرد، سلسله و دلفان بارش برف و محورهای مواصلاتی پلدختر، کوهدشت، خرم آباد، بارش باران گزارش شده است.

این مقام انتظامی، در ادامه تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و مرور در جاده‌های استان به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودروها در شرایط بارندگی از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.

سرهنگ دالوند، تاکید کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، در پایان خاطر نشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز