خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس رضوانشهر خبر داد:

دستگیری سارق سیم برق با 16 فقره سابقه سرقت در رضوانشهر

کد خبر : ۱۱۴۱۹

این متهم با تشكیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار یك میلیارد ریالی روانه زندان شد.

ایلنا - رضونشهر: رئیس پلیس، رضوانشهر،گفت: كارآگاهان آگاهی  رضوانشهر  سارق حرفه ای سیم برق را با16 فقره سابقه سرقت در این شهرستان دستگیر كردند.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، عباس اسماعیلی در نشست فرماندهی  انتظامی شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر و   در تشریح آن،اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، كارآگاهان آگاهی دستگیری سارق یا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: كارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی فردی با هویت معلوم را در این راستا شناسایی و دستگیر نمودند.

این مسئول با اشاره به اینكه متهم دستگیر شده به 16 فقره سرقت سیم و كابل برق اعتراف کرد، بیان داشت: از متهم دستگیر شده 5 هزار و 100 متر سیم برق سرقتی نیزكشف شده است.

وی، یاد آور شد: این متهم با تشكیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار یك میلیاردی ریالی روانه زندان شد و از مردم این شهرستان درخواست می کنم  در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده و پلیس را در تامین امنیت هرچه بیشتر شهر خود یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز