خبرگزاری کار ایران

بلبرینگ KG را از بیرینگ مارت بخرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۷۹
  1. چرا عنوان می‌شود که بلبرینگ KG بهترین مارک بلبرینگ چینی موجود در بازار است؟
  2. چرا قیمت این بلبرینگ به نسبت سایر محصولات چینی بیشتر است؟
  3. آیا با وجود بلبرینگ KG در انواع KGC و KGP2P خرید بلبرینگ های ارزان قیمت تر برای کاهش هزینه‌ها منطقی است؟
  4. بلبرینگ KG چرا تا این اندازه در بازار ایران محبوب است و بسیار از کسب و کار‌‌های صنعتی از آن استفاده می‌کنند؟

به طور کلی در هنگام خرید بلبرینگ ‌ها سوالات مختلفی به وجود می‌آید و هنگامی که قصد خرید بلبرینگ‌های چینی را داشته باشیم، این سوالات بیشتر نیز می‌شود؛ چرا که همچنان بسیاری از افراد احساس می‌کنند که همه‌ی بلبرینگ‌های چینی بی‌کیفیت و ارزان قیمت هستند. اما می‌توان گفت که این عقیده و نظر کاملا اشتباه است. شما اگر بلبرینگ ‌های خود را از محصولات باکیفیت چینی نظیر KG که با نام بلبرینگ KG شناخته میشود  انتخاب کنید و این محصولات را از یک فروشگاه معتبر همچون بیرینگ مارت خریداری کنید به طور حتم محصولی کارآمد و باکیفیت تهیه کرده اید.

حال باید گفت که برای انتخاب یک فروشگاه یا مرکز معتبر کار سخت‌تری از انتخاب بلبرینگ چینی دارید، چرا که در بازار ایران فروشگاه های زیادی از محصولات چینی وجود داشته و انتخاب بهترین نوع در بین آن‌ها بسیار مشکل است. اما اگر کمی پرس‌وجو کنید و در سطح وب به خوبی درباره‌ی این مسئله تحقیق کنید، فقط به نام چند مرکز معتبر خوب و باتجربه می‌رسید که یکی از مهم‌ترین و خوش سابقه ترین آنها مرکز فروش معتبر بیرینگ مارت می باشد.در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از محبوب ترین برند های چینی موجود در بازار ایران یعنی بلبرینگ KG آشنا شوید.

بلبرینگ KG را از بیرینگ مارت بخرید

چرا بلبرینگ KG بهترین مارک بلبرینگ چینی موجود در بازار است؟

موارد مختلفی وجود دارد تا یک بلبرینگ را به عنوان یکی از بهترین بلبرینگ های موجود در بازار معرفی کنیم. حال دلیل آن که بلبرینگ KG را یکی از بهترین مارک‌های بلبرینگ ساخت کشور چین در ایران می‌دانیم را در ادامه بیان خواهیم کرد.

تولید انواع مختلف بلبرینگ با کیفیت بسیار بالا:بسیاری از شرکت‌های چینی هستند که فقط در تولید برخی از بلبرینگ ها به خوبی عمل می‌کنند یا به عبارتی دیگر در زمینه طراحی و تولید گونه ای خاص از بلبرینگ همچون بلبرینگ های سری شیار عمیق تخصص دارند. اما شرکت KG در تولید تمامی انواع بلبرینگ چینی شامل بلبرینگ های خود تنظیم شونده KG ، بلبرینگ های تماس زاویه ای KG ، بلبرینگ کف گرد KG و بلبرینگ شیار عمیق KG به خوبی عمل کرده است و از این رو می‌توانید برای خرید هر نوع از بیرینگ‌ها از این شرکت استفاده کنید. این موضوع سبب می‌شود تا در انتخاب بلبرینگ از این شرکت دچار مشکل نشده و با محدودیت محصولات در هنگام خرید مواجه نشوید.

بلبرینگ KG با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا: به طور کلی بلبرینگ‌های چینی به قیمت ارزان و مناسبشان مشهور هستند، ولی بسیاری از آن‌ها کیفیت بسیار کمی دارند و فقط سبب ضرر مالی می‌شوند. اما بلبرینگ KG در انواع بلبرینگ KGC و بلبرینگ  KG P2Pهیچگاه به دلیل قیمت ارزان، از کیفیت خود نکاسته است و به همین دلیل همچنان در بازار طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کسب و کار‌های صنعتی از محصولات آن  مانند بلبرینگ های KG سی و KG پی تو پی استفاده می‌‌کنند.

چرا قیمت بلبرینگ KG به نسبت سایر محصولات چینی بیشتر است؟

بلبرینگ KG در بین بلبرینگ ‌های چینی از نظر کیفیت و کارای بهترین و معتبر‌ترین برند بلبرینگ است. از این رو از نظر قیمت از سایر برند‌ های چینی قیمت بیشتری دارد. اما هنگامی که این بلبرینگ‌ را با بلبرینگ‌های مطرح و باکیفیت موجود در بازار مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که بلبرینگ KG با آن که از نظر کیفیت تفاوت چندانی با نمونه های خوب موجود در بازار ندارد، اما قیمت بلبرینگ KG در مقایسه با آن‌ها بسیار مناسب و به صرفه است.

بنا بر اعلام وبسایت رسمی KG محصولات تولید این شرکت در 4 مدل بسته بندی و با ویژگی های منحصر به فرد اما نزدیک به یکدیگری  در 2 نوع تک جعبه و رولی طراحی و تولید میشوند. هدف کی جی از این کار  افزایش سطح رضایت مصرف کنندگان بوده است.

  1. بلبرینگ KG ( همان محصولات قدیمی و رایج شرکت کی جی)
  2. بلبرینگ KGC (بلبرینگ کی جی سی با جعبه های آبی رنگ)
  3. بلبرینگ KG P2P ( بلبرینگ کی جی پی 2 پی با جعبه های قرمز رنگ)
  4. بلبرینگ KGE

بلبرینگ KG را از بیرینگ مارت بخرید

در میان این 4 مدل بلبرینگ های KG P2P با کیفیت ترین و گران قیمت ترین و بلبرینگ KGC رایج ترین و پر مصرف ترین محصول این کارخانه محبوب چینی می باشد.

به هیچ عنوان بلبرینگ های چینی دیگر را به بلبرینگ KG ترجیح ندهید!

در هنگام خرید بلبرینگ ‌ها همواره قیمت یکی از مهم‌ترین موارد در تصمیم‌گیری‌های ما بوده است. در هنگامی که می‌خواهیم بلبرینگ ارزان قیمت نیز بخریم دو گزینه پیش روی ماست یکی خرید بلبرینگ چینی با قیمت ارزان و دیگری خرید بهترین مارک بلبرینگ چینی یعنی بلبرینگ کاجی.

 بسیاری از افراد چون اطلاعات کمی راجع به بلبرینگ ‌های چینی دارند، تصمیم می‌گیرند تا برای خرید بلبرینگ از بلبرینگ‌های ارزا قیمت تر استفاده کنند. اما این کار نه تنها برای شما هیچ سودی ندارد بلکه می‌تواند مشکلات مختلفی را به وجود آورد.با خرید بلبرینگ KG علاوه بر پرداخت هزینه‌ی کم بلبرینگ باکیفیتی را خریداری کرده‌اید. از این رو باید گفت که هیچگاه بلبرینگ KG را به بلبرینگ‌ های ارزان قیمت چینی ترجیح ندهید، چرا که خرید بلبرینگ ارزاان فقط صرف هزینه‌ی اضافی است. به همین دلیل بهتر است که با خرید بلبرینگ KG از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها مانند بلبرینگ مارت، کیفیت بلبرینگ خود را تضمین شده بدانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز