خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا:

بیشترین آسیب های جامعه متوجه جوانان و زنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴

متاسفانه بیشترین آسیب ها در جامعه متوجه جوانان و زنان است و باید برای ایمنی این قشر فرهنگ سازی شود و ما دست هر کسی را که برای آگاهی بخشی بلند شود می فشاریم.

ایلنا: معاون اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: باید مراقب فرزندان مان باشیم و به آنها آموزشهای لازم را بدهیم که ارتباطات آنها در جامعه چگونه باشد؛ چرا که متاسفانه بسیاری از جرائم به دلیل نا آگاهی رخ می‏دهد.

سرهنگ اندرز چمنی معاون اجتماعی پلیس آگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت‌: با مطالعات انجام شده توسط پلیس آگاهی، رسالت اصلی آگاهی دادن به جوانان و فرزندان مان به عهده متولیان آموزشی و فرهنگی است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه ارتباط ناجا و صدا و سیما بهتر از گذشته است و در امر تولید و ساخت فیلم ها با هم همکاری داریم. البته تلاش ما این است که کارگردانان از پرونده های واقعی فیلم هایی بسازند که به مردم آگاهی دهد.

وی اضافه کرد: پرونده‌های ویژه ای در پلیس آگاهی با موضوعات مختلف موجود است که شهروندان را با خسارتهایی مواجه کرده است و این خسارت‌ها برای آقایان در قالب مالباختگی و برای خانم ها به صورت تعرض به عنف بوده است.

اندرز چمنی تصریح کرد: آموزش و پرورش قطعا در پیشگیری از بسیاری از جرائم می تواند موثر باشد و فرزندان مردم مدت زیادی از روز در مدرسه حضور دارند آموزش ها مربوط به ایمنی به آنها داده شود.

وی افزود: متاسفانه بیشترین آسیب ها در جامعه متوجه جوانان و زنان است و باید برای ایمنی این قشر فرهنگ سازی شود و ما دست هر کسی را که برای آگاهی بخشی بلند شود می فشاریم.

اندرزچمنی ادامه داد: کودکان و نوجوانان باید خانواده خود را از اقدامات خود مطلع کنند و البته خانواده باید از همان کودکی جدی ترین مراقبت ها را داشته باشند و خانواده‌ها بدانند که نداشتن کنترل و نظارت بر دوستی‌های فرزندان می‌تواند عواقب سوئی را برای آنها رقم بزند و یک عمر تلاش آن عزیزان را بر باد دهد‌..

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز