خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته‌ حفاظت فنی استان مرکزی خبر داد:

الزام شرکت‌های پیمانکاری به دریافت پروانه ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۰

چکیده: ‌ «وزارت کار با ابلاغ دستورالعملی، شرکت‌های پیمانکاری حقیقی و حقوقی را در همه زمینه‌های کاری از جمله ساختمانی، خدماتی، تولیدی و… ملزم کرده است از ادارات کار محل یا استان‌شان پروانه ایمنی کسب کنند.»

رئیس انجمن صنفی مسئولین کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار استان مرکزی از الزام شرکت‌های پیمانکاری حقیقی و حقوقی برای کسب پروانه ایمنی از وزارت کار خبر داد.

«مهراب بوجاری» در این باره به ایلنا گفت: وزارت کار با ابلاغ دستورالعملی، شرکت‌های پیمانکاری حقیقی و حقوقی را در همه زمینه‌های کاری از جمله ساختمانی، خدماتی، تولیدی و… ملزم کرده است از ادارات کار محل یا استان‌شان پروانه ایمنی کسب کنند.

وی ادامه داد: کمیته تایید صلاحیت شرکت‌های پیمانکاری در ادارات کار تشکیل می‌شود و این کمیته بر اساس مدارک ارائه شده از سوی این شرکت‌ها، بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند و تجهیزاتشان را بررسی می‌کنند تا ‌‌نهایت برای آن‌ها تاییدیه ایمنی صادر کنند.

بوجاری در پایان تصریح کرد: حتی اگر شرکت‌های پیمانکاری ثبت قانونی نداشته باشند مشکلی در اجرای این دستورالعمل ایجاد نمی‌شود زیرا وزارت کار به سازمان‌های دولتی و خصوصی اعلام کرده است هر پروژه‌ای را که می‌خواهند به پیمانکار بسپارند موظف‌اند پروانه ایمنی شرکت مربوطه را بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز