خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری مطرح کرد؛

اجرای واکسیناسیون در بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۳۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در بیمارستان های استقراری ندسا گفت: در موج پنجم کرونا، همه ظرفیت های بیمارستانی و درمانگاهی نیروی دریایی سپاه بسیج شده است. 

به گزارش ایلنا، دریادار  علیرضا تنگسیری ،فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت :  با لبیک به فرمایش اخیر  رهبری و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای حفظه الله و ابلاغ فرمانده محترم کل سپاه ، به استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها و بسیج کادر درمانی جهادی، تمام بخش های بیمارستانی نیروی دریایی سپاه در شهرهای بوشهر، شیراز، بندرعباس، چالوس، چاه مبارک و بندرلنگه برای ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی فعال هستند و در مراکز درمانگاهی ماهشهر ، چابهار،جاسک، چالوس و بندرلنگه ، با راه اندازی  کلینیک ها حاد تنفسی مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: با درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت ، یک واحد بیمارستان صحرایی مزین به نام شهید فاطمی در بندرعباس  با مراجعه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر و یک واحد مزین به نام شهید محمدی ها در بندر لنگه با مراجعه روزانه بالغ بر ۱۰۰ نفر  برپا و راه اندازی شده است. 

دریادار تنگسیری ابراز داشت: هم اکنون بیمارستان های امام رضا(ع)چالوس با ۳۰ تخت ،بیمارستان مسلمین شیراز با ۱۰۰ تخت ،بیمارستان حضرت قاىم در بوشهر با ۳۰ تخت ، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک با ۳۰ تخت ،بیمارستان شهید محمدی های لنگه با ۴۰ تخت و بیمارستان صاحب الزمان (عج)با ۴۰ تخت جمعا ۳۲۰ تخت ثابت بیمارستانی و بیش از ۱۰۰ تخت بیمارستان صحرایی مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است خدمات رسانی سریع و مطلوب به مردم عزیزمان است و ما هر چه در نیروی دریایی سپاه در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم به میدان آورده ایم ،بخش های سی تی اسکن با نهایت ظرفیت در مراکز بیمارستانی مشغول سرویس دهی هستند.

سردار تنگسیری در ادامه افزود : در جغرافیای استان هرمزگان یک فروند بالگرد مأمور نموده ایم هر جا مریض حاد و اورژانسی در جاهای دوردست و صعب العبور وجود دارد با هماهنگی مرکز اورژانس هرمزگان، در اسرع وقت به مراکز درمانی ثابت انتقال دهند، در مورد توزیع ماسک، همه یگان های نیروی دریایی سپاه به نواحی همجوار کم برخوردار  ،این خدمات مستمرأ انجام می دهند.                     

دریادار تنگسیری در خصوص طرح واکسیناسیون کوید19 افزود: با تشکیل تیم های بهداشتی در محل بیمارستان های استقراری ندسا با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استانی، ترزیق واکسن  کوید19 در حال انجام است  ضمن اینکه جزایر خلیج فارس هم تماما واکسیناسیون آن انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز