خبرگزاری کار ایران

مهار آتش‌سوزی در ۲۵ هکتار از مراتع روستای سیوان مرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۶۶

عظیم نظری گفت: ظهر دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ آتش سوزی در مراتع روستای سیوان به مرکز کنترل و هماهنگی EOC هلال احمر استان آذربایجان شرقی گزارش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، عظیم نظری با اشاره به اینکه افزایش دمای هوا و خشکسالی منجر به افزایش آتش سوزی در مراتع روستای سیوان شهرستان مرند شده است، اظهار داشت: این پدیده در شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی بیش از دیگر مناطق گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ظهر دوشنبه آتش سوزی در مراتع روستای سیوان گزارش شد، افزود: دو تیم عملیاتی شامل تیم آماده عملیات امداد و نجات استان آذربایجان شرقی، تیم جمیت هلال احمر شهرستان مرند برای اطفا حریق اعزام شدند.

رئیس جمیعت هلال احمر شهرستان مرند با بیان اینکه این آتش سوزی در ۲۵ هکتار از اراضی این منطقه اتفاق افتاد، اضافه کرد:در  این عملیات نیروهای امدادی، اهالی روستا وبا حضور و هماهنگی‌های محمدباقر هنربر مدیرکل بحران استانداری ، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، هلال احمر، سپاه پاسداران، لشکر۲۱ حمزه آذربایجان، تیپ و گردان بلیات ارتش مرند به فرماندهی شخص امیر حیدرزاده، نیروهای بومی و محلی با تلاش ارزشمند و طی عملیات نفس گیر ۸ ساعته نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند. این حادثه حوالی ساعت ۱۳ گزارش شده بود که عملیات اطفاء حریق در ساعت ۲۱ شب به اتمام رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز