خبرگزاری کار ایران

جزئیات ساختار سازمان تعلیم و تربیت کودک اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۸۰

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جزئیات ساختار تشکیلاتی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مهرزاد حمیدی در دومین جلسه هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ضمن اشاره به طراحی ساختار این سازمان، اظهار کرد: جذب نیروی توانمند و کیفی، ساختار ماموریت گرا، تفویض ساختار و ارتباط بین حوزه علمیه و فضای مجازی از جمله مباحث و محورهای اصلی اعضای هیات امنا در مصاحبه حضوری بود.

وی در خصوص جزئیات ساختار این سازمان افزود: در این سازمان ماموریت گرا دو اداره کل و دو معاونت پیش بینی شده که برای هریک از معاونت‌ها دو مدیریت درنظر گرفته شده است.

حمیدی با اعلام ساختار پیشنهادی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، گفت: اداره کل نظارت، ارزیابی و توسعه مشارکت‌ها و اداره کل برنامه ریزی و توسعه منابع دو اداره کل و معاونت تعلیم و تربیت و معاونت توانمندسازی خانواده‌ها دو معاونت پیشنهادی این سازمان،خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مدیریت آموزش و پژوهش، مدیریت امور فرهنگی و تربیتی، مدیریت حمایت اجتماعی و حقوقی و مدیریت توانمندسازی و مهارت آموزی خانواده نیز به ترتیب دو مدیریت برای هر معاونت خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در این نشست اعضای هیات امنای سازمان تعلیم و تربیت کودک به بیان دیدگاه‌های خود درباره نوع ساختار این سازمان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز