خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۲۲)؛

افسانه: گفته بودم طلایی می‌شوم / باید به ژاپن برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۰۰

بانوی طلایی کاتا ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از کسب اولین مدال کاروان کشورمان در این مسابقات ابراز خرسندی کرد.

کاراته کای طلایی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تاکید کرد که مزد زحمات ۷ ساله خود را در این رقابت ها با کسب مدال طلا گرفتم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، مهسا افسانه که صبح امروز موفق شد با کسب مدال طلای کاتا نخستین مدال آور کاروان ورزشی ایران باشد در جمع خبرنگاران گفت: سطح این رقابت ها خیلی خوب بود. حریفان قدرتمندی در این دوره حضور داشتند که حریف مصری من خیلی شناخته شده بود ولی موفق شدم با برتری بر آنها طلای این دوره از رقابت ها را کسب کنم.

وی افزود: برای حضور در چنین مسابقاتی حدود ۷ ماه زحمت کشیده بودم که خوشبختانه در این رقابت ها مزد زحمات خود را گرفتم. من هر چه دارم از خانم ارباب است و خوشحالم که با کسب مدال طلای این مسابقات قدردان زحمات وی شدم.

افسانه درباره قرعه خود در این رقابت ها نیز متذکر شد: قرعه ای که داشتم بسیار سخت بود چراکه در مبارزات اول باید با رقبای مطرح خود مبارزه می کردم و به همین دلیل این قرعه کشی روی من تاثیر گذاشته بود ولی با این حال تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا خود را در این رقابت ها نشان دهم و همین اتفاق نیز افتاد تا مدال طلا را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک بانو که نخستین مدال اور کاروان ایران در این رقابت ها بوده، چه حسی دارید، افزود: واقعا خیلی خوشحالم که توانستم نخستین مدال کاروان اعزامی کشورمان را کسب کنم. من مطمئن بودم مدال طلا می گیریم و این را قبل از اعزام به مسئولان فدراسیون نیز گفته بودم.

قهرمان سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: البته هدف من به اینجا ختم نمی شود چرا اهداف بزرگتری دارم. ما باید خود را به ژاپنی ها نزدیک کنیم که در بازی های آسیایی و جهانی رقیب سرسختی هستند و باید از این رقابت ها به عنوان میدانی برای اماده سازی برای رقابت های مهم استفاده کنیم. باید در این رقابت ها نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و در جهت برطرف کردن آنها تلاش کنیم.

افسانه که قرار است به همراه خانم ها تقی پور و قاضی زاده در کاتای تیمی نیز حضور یابند، درباره پیشی بینی اش از این مسابقات گفت: ما صد در صد شانس مدال داریم و برای کسب مدال به مصاف رقبای خود خواهیم رفت. با نظر کادر فنی بهترین ها به این رقابت ها اعزام شده اند و از چندین مرحله عبور کردند تا به اندونزی سفر کنند به همین دلیل شک ندارم که می توانیم در این بخش نیز برای کشورمان مدال خوش رنگی کسب کنیم.

سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از یک تا ۹ مهرماه در پالم بانگ اندونزی در حال برگزاری است و مهسا افسانه نخستین مدال آور کاروان ایران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز