خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پررورش آذربایجان‌شرقی:

معلمان جامعه، تولید کنندگان سرمایه‌های اجتماعی هستند

کد خبر : ۱۰۶۸۴۱

ما معلمان با پی گیری وکار مستمر و با برنامه در درازمدت می‌توانیم موفق باشیم واین کار با سخنرانی و جلسه امکان پذیر نخواهد بود.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: جامعه امروز ما به سوی کارهای تولیدی و کار آفرینی در حرکت است.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز رضایی در جمع مدیران مدارس منطقه میانه با اشاره به هدایت دانش آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان گفت: جامعه امروز ما به سوی کارهای تولیدی و کار آفرینی در حرکت است و نام گذاری سال‌ها با نام جهاد اقتصادی و سیاسی – تولید ملی و حمایت ازکار وسرمایه انسانی توسط مقام معظم رهبری به نوعی نشان از این دارد که همه اهل بصیرت کشور، برنامه ریزان و سیاستمداران در یک نکته تمرکز دارند و آنهم اقتصاد کشور است و به‌دنبال تولید و مولد اشتغال هستند و مسئله تحریم‌ها هم بدنبال فلج کردن این بخش می‌باشد و این اهمیت این قضیه را می‌رساند.
وی یادآور شد: سرمایه گذاری در این بخش مستقیماً سرمایه گذاری در تولید و اشتغال است اگر هر سال در یک کلاس فنی حرفه‌ای ۳۰ دانش آموز داشته باشیم بعد از ۵ سال ۱۵۰ نفر شاغل و مولد اشتغال روانه بازار خواهیم کرد و اگر برای این‌ها در این ۵ سال ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کنیم یعنی ما توانسته‌ایم با یک میلیون یک شغل پایدار در جامعه ایجاد کنیم.
مدیر کل آموزش وپرورش استان با اشاره به نسبت هنر جو به هنر آموز در استان اظهار داشت: عنصر کیفیت در مراکزآموزشی استاد است و نقش زیادی را ایفاء می‌کند به‌خصوص در هنرستان‌ها، از مجلس محترم هم انتظار داریم به این بخش توجه ویژه داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: ما معلمان جامعه، تولید کنندگان سرمایه‌های اجتماعی هستیم با پی گیری و کار مستمر و با برنامه در درازمدت می‌توانیم موفق باشیم و این کار با سخنرانی و جلسه امکان‌پذیر نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز