خبرگزاری کار ایران

برترین‌های رقابت‌های شنای دختران انتخابی زیر ۱۴ ساله‌های آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

کد خبر : ۱۰۱۴۹۵

این رقابت‌ها برای شناسایی نفرات برتری استانی در قهرمانی کشور انجام شد.

ایلنا: برترین‌های رقابتهای شنای دختران انتخابی زیر ۱۴ ساله‌های آذربایجانشرقی در ۵ رشته برای شناسایی نفرات برتری استانی در قهرمانی کشور معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رقابت‌های قهرمانی شنای انتخابی قهرمانی کشور رده سنی زیر ۱۴ سال در استخر میرداماد تبریزبرگزار شد و طی آن سارا معمار‌پور، شقایق زنده دل و مهیا قلی‌زاده عناوین قهرمان ۵ رشته را از آن خود کردند.
در رشته ۱۰۰مترآزاد سارا معمار‌پور از استخر ۲۹بهمن الف با زملان ۲۳-۰۹-۰۱ اول شد و مهشاد نیک سیرت از استخر پارا المپیک با زمان ۱۳-۱۱-۰۱ در جایگاه دومی ایستاد و مهیا قلی‌زاده از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۸۴-۱۲-۰۱ سوم شد.
در رشته ۱۰۰مترقورباغه شقایق زنده دل از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۱۹-۳۲-۰۱ به مدال طلا رسید و مهیا قلی‌زاده از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۲۶-۳۴-۰۱ و مهنا کودره از استخر ۲۹بهمن ب با زمان ۱۲-۴۳-۰۱ به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته ۱۰۰مترکرال پشت سارا معمارپور از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۳۳-۲۲-۰۱ اول شد و مهشاد نیک سیرت از استخر پاراالمپیک با زمان ۸۰-۲۳-۰۱ در رده دومی ایستاد و شقایق رنجبر از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۶۳-۲۸-۰۱ سوم شد.
در رشته ۱۰۰مترپروانه، شقایق زنده دل از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۲۲-۲۷-۰۱، فرناز مهینی از استخر پاراالمپیک با زمان ۱۳-۵۷-۰۱ و آرینا حبیبی از استخر میرداماد با زمان ۱۹-۱۱-۰۲ اول تا سوم شدند.
در رشته ۱۰۰مترمختلط انفرادی مهیا قلی‌زاده از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۷۱-۲۵-۰۱ اول شد و شقایق رنجبر از استخر ۲۹بهمن الف با زمان ۱۴-۲۶-۰۱ دوم و سمانه سراج از استخر ۲۹بهمن ب با زمان ۷۹-۳۵-۰۱ سوم شد.
رقابتهای شنای قهرمانی مسافت کوتاه زیر ۱۴ ساله‌های کشور در دو بخش دختران و پسران در آذرشهر با حضور تمامی استان‌ها با حضور بیش از۴۰۰ ورزشکار در دو بخش پسران و دختران در استخر آذرشهر طی مورخه‌های ۱۵ الی ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد.
این دوره از رقابت‌ها در شناگران در رشته‌های ۱۰۰ متر آزاد، قورباغه، کرال پشت، پروانه و ۱۰۰ متر مختلط با هم رقابت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز