خبرگزاری کار ایران

خرید توافقی ۴۳ هزارتن انواع محصولات کشاورزی از کشاورزان و دامداران آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۸۵

خرید توافقی محصولات کشاورزی با هدف کمک به کشاورزان و دامداران در فروش محصول و جلوگیری از ضرر و زیان دولت از طریق کاهش دامنه خریدهای تضمینی و افزایش خریدهای توافقی، کاهش نقش واسطه‌ها و کاستن فاصله تولید تا مصرف صورت می‌گیرد.

ایلنا: مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۴۳ هزار تن محصولات کشاورزی و دامی به صورت توافقی در چهارماهه اول سال جاری توسط شبکه تعاونی‌های روستائی و کشاورزی استان خریداری شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالله محمدفام، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این محصولات شامل انواع تولیدات زراعی، باغی و دامی از قبیل میوه، تره بار، مواد پروتئینی، لبنی، سیب زمینی، گندم، جو به ارزش بالغ بر ۳۶۷ میلیارد ریال به صورت توافقی از کشاورزان ودامداران منطقه خریداری شده که قسمت اعظم این محصولات در بازارهای داخل و خارج استان به فروش رسیده است.
وی هدف از خرید توافقی محصولات کشاورزی کمک به کشاورزان و دامداران در فروش محصول و جلوگیری از ضرر و زیان دولت از طریق کاهش دامنه خریدهای تضمینی و افزایش خریدهای توافقی، کاهش نقش واسطه‌ها و کاستن فاصله تولید تا مصرف عنوان کرد وگفت: درچهارماهه اول سال جاری خریدهای توافقی این محصولات کشاورزی توسط اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستائی و کشاورزی سراسر استان انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز