خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان:

پیشکسوتان ورزش لرستان آیینه تمام نمای انتقال تجربیات ارزشمند به جوانان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۳

طی مراسمی كه با حضور مدیر كل ورزش و جوانان لرستان در سالن همایش‌های این اداره كل برگزار شد، از 35 پیشكسوت ورزش لرستان تقدیر به عمل آمد.

ایلنا: طی مراسمی که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در سالن همایش‌های این اداره کل برگزار شد، از ۳۵ پیشکسوت ورزش لرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در این خصوص گفت: به منظور ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و به جای آوردن آداب و فرهنگ احترام به بزرگ‌ترها در ورزش لرستان، برای اولین بار مراسمی ویژه تجلیل از آن‌ها در استان برگزار شد.

محمدی‌اصل در ادامه اظهار داشت: به همین منظور از چند ماه قبل اقدام به تهیه فهرست کاملی از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی نمودیم و آن‌ها برای تایید به تهران ارسال کردیم.

وی بیان داشت: برای ۳۵ نفر از آن‌ها از سوی وزیر ورزش و جوانان تقدیرنامه صادر شد و به هر کدام نیز یک سکه تمام بهار آزادی نیز اهدا شد.

محمدی‌اصل افزود: این اسامی بهمن‌ماه سال گذشته برای وزارت ارسال شده بود و در آینده نیز برای سایر پیشکسوتان برنامه‌های مشابهی اجرا خواهیم کرد.

وی هم‌چنین افزود: امیدواریم با برگزاری این نشست بتوانیم راهکار‌های لازم، زمینه تعامل و همکاری را فراهم نماییم.

رضا محمدی اصل در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش لرستان عنوان کرد: پیشکسوتان در تمامی عرصه‌ها آیینه تمام نمای تجربیات هستند که به مدد اندوخته‌های این بزرگوران می‌توان در هموار کردن مسیر اهداف مورد نظر، موفق عمل کرد.

محمدی اصل به استعداد موجود در بین جوانان استان اشاره و تصریح کرد: این جوانان به هر گام کوچکی که برای آن‌ها برداشته می‌شود، پاسخ‌های حیرت‌انگیز می‌دهند.

وی به کسب حدود ۲ هزار مدال توسط ورزشکاران استان طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: ورزش لرستان جزء برترین‌های کشور محسوب می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، با بیان اینکه ورزشکاران لرستان در ۵۲ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: با گسترش ورزش، ۷۵ درصد مشکلات بهداشتی درمانی و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز