خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان خبر داد:

کسب رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و تعاونی‌ها توسط لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۲

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان گفت: استان لرستان رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و تعاونی‌ها کسب کرده است، در بحث معضلات اجتماعی و فرهنگی اکنون مشکل اصلی لرستان بیکاری نیست بلکه بیکاری در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان گفت: استان لرستان رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و تعاونی‌ها کسب کرده است. در بحث معضلات اجتماعی و فرهنگی اکنون مشکل اصلی لرستان بیکاری نیست، بلکه بیکاری در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈ حامد ویسکرمی، در کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان افزود: آمارهای اعلام شده در خصوص نرخ بیکاری لرستان غیر واقعی است و فعالیت‌های انجام شده این اداره کل منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان شده است.

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان گفت: در حال حاضر این استان با معضل اشتغال روبرو است و تعداد زیادی از جوانان جویای کار به دلیل نداشتن شغل بیکار هستند.

وی اظهار داشت: پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش تعاونی‌ها نمونه‌ای از ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان استان است که به طور یقین تاثیر مستقیمی در ایجاد اشتغال دارد.

وی پرداخت یک هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب بنگاه‌های زود بازده اقتصادی را از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال لرستان عنوان کرد و افزود: همچنین پرداخت ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی از دیگر اقدامات این اداره کل برای فراهم کردن فرصت‌های شغلی در لرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز