خبرگزاری کار ایران

فردا؛

آغاز به کار دور چهارم شوراها

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۸

در این جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر تهران برگزار می‌شود که بعد از انتخاب رئیس و هیات رئیسه جلسه نخست دور چهارم شورای شهر تهران به پایان می‌رسد.

ایلنا: دور چهارم شورا‌ها فردا رسما با مراسم تحلیف آغاز می‌شود و در این میان شورای شهر تهران از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای دور چهارم شورای شهر تهران بر اساس مصوبه مجلس از ۱۵ نفر به ۳۱ نفر افزایش یافته است.

تعدادی از اعضای دور سوم همچنان با کسب تجربیاتی از دور قبل در دور چهارم حضور خواهند داشت و تعدادی نیز برای اولین بار تجربه حضور در شورای شهر را تجربه خواهند کرد.

قربانی مشاور رسانه‌ای فرماندار تهران در باره نحوه برگزاری جلسه فردا گفت: مراسم ساعت ۱۰ صبح با حضور استاندار، فرماندار تهران، ری و شمیرانات، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، برخی از مسئولان شهر تهران و اعضای جدید دور چهارم در ساختمان شورای شهر تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال حضور وزیر کشور نیز در این مراسم وجود دارد، افزود: اعضای قدیم شورای شهر نیز به عنوان میهمان حضور دارند.

قربانی با اشاره به اینکه بعد از سخنرانی استاندار و فرماندار تهران، مسن‌ترین فرد دور چهارم شورا سخنرانی خواهد کرد، تصریح کرد: بعد از این سخنرانی‌ها مراسم تحلیف اعضا به صورت جمعی آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر تهران برگزار می‌شود که بعد از انتخاب رئیس و هیات رئیسه جلسه نخست دور چهارم شورای شهر تهران به پایان می‌رسد.

بر این اساس فردا دور چهارم شورای شهر تهران با حضور مهدی چمران، علیرضا دبیر، حسین رضازاده، احمد مسجد‌جامعی، حبیب کاشانی، هادی ساعی، مرتضی طلایی، پرویز سروری، رضا تقی‌پور، عباس شیبانی، الهه راستگو، محسن سرخو، اسماعیل دوستی، احمد دنیا‌مالی، محمد‌مهدی تندگویان، محمد سالاری، فاطمه دانشور، احمد حکیمی‌پور، رحمت‌الله حافظی، مجتبی شاکری، محمد حقانی، عبدالحسین مختاباد، معصومه آباد، غلامرضا انصاری، ولی الله شجاع پوریان، عباس جدیدی، عبدالمقیم ناصحی، مسعود سلصانی فر، محسن پیرهادی، قبال شاکری و ابوالفضل قناعتی آغاز می‌شود.

ناگفته نماند که حجت و مفتح دو عضوی بودند که به دلیل حضور در دولت و مجلس جایشان را به سلطانی فر و شجاع پوریان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز