خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس جمهور:

بنای دولت تعامل سازنده با نهاد قانونگذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۴

مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به وزرا نشان داد عزمش بر همکاری با دولت و تعامل سازنده است دولت هم تأکید کرد که بنای دولت بر تعامل سازنده با نهاد قانونگذاری است امیدوارم نمایندگان مجلس و دولت در جهت تحکیم همکاری با یکدیگر گام بردارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به وزرا نشان داد عزمش بر همکاری با دولت و تعامل سازنده است دولت هم تأکید کرد که بنای دولت بر تعامل سازنده با نهاد قانونگذاری است امیدوارم نمایندگان مجلس و دولت در جهت تحکیم همکاری با یکدیگر گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در خصوص انتخاب خود برای این سمت عنوان کرد: من سابقه ۱۶ سال حضور در مجلس داشته‌ام همچنین با الزامات قوه مقننه آشنا بودم علاوه براین در مقطعی از زمان در حوزه معاونت پارلمانی رئیس جمهور حضور داشتم و این کار برای من شناخته شده است.

وی در خصوص نظرات نمایندگان نسبت به انتخاب وی نیز گفت: مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به وزرا نشان داد عزمش بر همکاری با دولت و تعامل سازنده است دولت هم تأکید کرد که بنای دولت بر تعامل سازنده با نهاد قانونگذاری است امیدوارم نمایندگان مجلس و دولت در جهت تحکیم همکاری با یکدیگر گام بردارند.

انصاری در خصوص جزئیات این همکاری گفت: لوایحی هم اکنون در دستور کار مجلس است که باید در مورد آن رایزنی صورت گیرد و متناسب با مصوبات جدیدی که در دستور کار مجلس قرار گرفته است، تعامل خواهیم کرد.

وی با تأکید براینکه از فردا تلاش می‌کنیم که ارتباط خود را با مجلس برقرار کنیم، گفت: امیدواریم در فصل جدیدی از همکاری، تعامل بین دوقوه سازمان یابد.

انصاری ادامه داد: قطعا ما به نفع تعامل دو قوه برنامه ریزی می‌کنیم و با توافق دو قوه عمل خواهیم کرد و هر اقدام سازنده‌ای که در جهت توسعه همکاری دولت و مجلس باشد انجام می‌دهیم چرا که مجلس و دولت دو نهادی هستند که بر یکدیگر اثرگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز