خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت علوم:

طی دو روز آینده درباره ریاست دانشگاه علامه تصمیم گیری می‌شود

کد خبر : ۱۰۱۳۸۹

طی دو سه روز آینده تصمیم وزارت علوم در خصوص تغییر رییس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام می‌شود.

سرپرست وزارت علوم گفت: طی دو سه روز آینده تصمیم وزارت علوم در خصوص تغییر رییس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر توفیقی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر در برخی معاونت‌ها و روئسای دانشگاه‌ها گفت: فعلا در معاونت اداری و مالی و پارلمانی و حقوقی این تغییر صورت گرفته است. تغییر رئیس دانشگاه نیز تنها در یک دانشگاه که دانشگاه صنعتی اصفهان بوده صورت پذیرفته است و این تغییر چندانی نیست.

وی در خصوص تغییر رییس دانشگاه علامه طباطبایی و مطالبات مطرح شده در این ارتباط از سوی جمعی از دانشجویان این دانشگاه گفت: انتقاداتی در ارتباط با عملکرد صورت‌گرفته در این دانشگاه به وزارت علوم منتقل شده که در حال بررسی آنها هستیم. ان‌شاءالله طی دو سه روز آینده تصمیم وزارت علوم در این زمینه اعلام می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تعامل با مجلس شورای اسلامی در صورت معرفی شدنش به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از سوی رییس‌جمهور گفت: صحبت‌هایی با نمایندگان شده است، ما در حال تعامل هستیم و ان‌شاءالله اگر معرفی شویم این تعاملات افزایش پیدا کرده و صحبت‌ها بیشتر خواهد شد.

توفیقی ادامه داد: دیدگاههای خود را اعلام کردیم اما چون هنوز رسما معرفی نشده‌ایم ارتباطاتمان با نمایندگان به شکل غیررسمی و تعامل فردی است. اگر از سوی رییس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شویم رسما برنامه‌های خود را اعلام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز