خبرگزاری کار ایران

یک هنرمند تئاتر اصفهان:

معلق بین دولتی ماندن یا خصوصی شدن مانده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۸

سرپرست گروه نمایشی پژوهش مهر واگذاری مکان‌های فرهنگی و هنری را در اصفهان کار قابل دفاعی دانست ولی مشروط بر اینکه نظارت روی آن حفظ شود.

ایلنا: سرپرست گروه نمایشی پژوهش مهر واگذاری مکان‌های فرهنگی و هنری را در اصفهان کار قابل دفاعی دانست ولی مشروط بر اینکه نظارت روی آن حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رادمهر کشانی با اعلام اینکه واگذاری مجتمع فرشچیان به بخش خصوصی اتفاق خوبی است، بیان داشت: چون در ایران خصوصی سازی فعلا در مرحله آزمون و خطاست و این نکته شامل تئا‌تر هم می‌شود، باید صبور بود و ایراد‌های کار را رفع کرد، البته به شرطی که هزینه‌های این تغییرات را به گردن گروه‌ها نیندازیم.

وی همچنین ادامه داد: از سویی دیگر باید انتظار داشت که بخش دولتی هم نباید در واگذاری به بخش خصوصی به گونه‌ای باشد که کار را بدهد و برود پی کارش، چرا که ممکن است بخش خصوصی نگاههای اقتصادی‌اش را به همه اولویت‌های کاری ترجیح بدهد.

کشانی خصوصی سازی را در مجموعه «تئاترشهر» در پایتخت نمونه‌ای موفق دانست و افزود: می‌توان در این روال با گرته بردای و نمونه‌های موفق در عرصه خصوصی سازی تئا‌تر در اصفهان پیش رفت، ولی در یک کلیت و با نگره ایی کلی باید بخشهای دولتی هرآنچه را می‌توانند واگذار کنند تا کار‌ها با تسریع بیشتری پیش برود. بخش دولتی صرفا نظارتش را انجام بدهد نه اینکه بخش دولتی کارش را به گونه‌ای واگذار کند که مجموعه‌ها تکلیفشان را ندانند و بخش‌ها بین دولتی ماندن یا خصوصی شدن دست و پا بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز