خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

حفظ حرمت‌ها باعث پایداری رابطه‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۵۹

امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت خطیر برآیم/ آنچه بعنوان دانش افراد محسوب می‌شود بخشی به واسطه فرصت‌ها بدست آمده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:آنچه باعث پایداری این رابطه می‌شود حفظ حرمت‌ها و اخلاق است و صبر، دوستی و صمیمیت بخش‌های کار است. آنها که دوستی و رفاقتی را با هم آغاز می‌کنند، طبعا انتظارات بیشتری از هم دارند و این موضوع بخشی از جنس کار سخنگویی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه افخم سخنگوی جدید وزارت امور خارجه در مراسم معارفه خود عنوان کرد: من سال‌ها خبر می‌نوشتم و اعلام برنامه می‌کردم و از دور با اصحاب رسانه همکاری داشتم اما این روز‌ها خودم سوژه رسانه‌ها شدم.

وی افزود: این بار جنس کار جدید است لطف خدا همواره شامل حال من بوده و بابت حسن نظر و پیگیری و پافشاری آقای ظریف برای اعمال نظر کار‌شناسی خود تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم.

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: برای من این مسئله یک ارزش است چرا که هم می‌توانم کار یاد بگیرم و هم اگر تجربه‌ای دارم آن را در گوشه‌ای از سیاست خارجی به کار ببندم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان این مراسم را تودیع نامید، گفت: کسی از خانواده وزارت امور خارجه نمی رود بلکه همکاران ما در مناصب دیگری در همین وزارت خانه مشغول به کار می‌شوند. این مراسم در واقع یک سنت برای قدر‌شناسی است چرا که باید از همه آنهایی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند تشکر شود.

افخم با تقدیر از صالحی وزیر امور خارجه سابق عنوان کرد: حضور وی در وزارت امور خارجه نوید ایجاد آرامش به بدنه وزارت خارجه را بازگرداند و تغییراتی را منجر شد. همچنین از دکتر اصفی و سایر افرادی که از آن‌ها کارهای بزرگی آموختم تشکر می‌کنم که این فرصت را برای من فراهم کردند؛ چرا که آنچه بعنوان دانش افراد محسوب می‌شود بخشی به واسطه فرصت‌ها بدست آمده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از ابتدای حضور در وزارت امور خارجه همواره همکاران خوبی داشته‌ام گفت: این یک شانس خوب من در وزارت امور خارجه بوده است همچنین از رسانه‌ها که طی این روز‌ها در تماس با من بودند تشکر می‌کنم من این روز‌ها احساس کردم که در این فضا کار سخت است چون توقع بالاست و از سوی دیگر آسان است چون باید با چنین دوستانی کار کرد.

وی با تأکید براینکه امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت خطیر برآیم،گفت: جمهوری اسلامی در قلب اتفاقات قرار دارد و مرکز اخبار به اینجا باز می‌گردد همه ما به حساسیت شرایط آگاهیم. اجرای وظیفه سخنگویی پس از حضور دو همکار موفق، کار را برای من سخت می‌کند و اینکه خانم هستم سختی کار دیگری است‌.اما معتقدم باید در محیط همکاری از شرایط جدید استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز