خبرگزاری کار ایران

سراج در نخستین جلسه با مدیران سازمان بازرسی:

بی‌جهت كسی را عوض نمی‌كنم/اجازه نمی‌دهیم رسیدگی به فساد وارد جریانات سیاسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۵

قطعاً بازرسی‌های سازمان بازرسی برای دولت مشكلی ایجاد نخواهد كرد و قصد این كار را نیز نداریم. ما در چهارچوب قانون كار خواهیم كرد و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم رسیدگی به فساد وارد جریانات سیاسی شود.

رئیس سازمان بازرسی كل كشور گفت: در چهارچوب قانون كار خواهیم كرد و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم رسیدگی به فساد وارد جریانات سیاسی شود.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بازرسی كل كشور در نخستین جلسه با مدیران سازمان بازرسی گفت: امیدواریم با همفكری مدیران، كارشناسان و بازرسان كارها را پیش برده و اهداف سازمان را محقق كنیم.

سراج با بیان حدیثی از امام صادق(ع) درباره مشورت افزود: روش مدیریتی‌ام مشورت است و سعی می‌كنم كارها را با یاری طلبیدن و تعاون پیش ببرم. در طول سال های خدمت هیچ‌گاه مدیریت تحكم نداشتم و این روش را نمی‌پسندم. معتقدم مدیران باید كارها را با رغبت انجام بدهند. بنابراین بنا ندارم بی‌جهت كسی را عوض یا تغییری در مجموعه مدیریتی سازمان ایجاد كنم.

رئیس سازمان بازرسی كل كشور تصریح كرد: مطمئن باشید كه نه اتوبوس و نه مینی‌بوسی می‌آورم و نه حتی دوچرخه‌ای. بنده سعی می‌كنم با مجموعه مدیران قبلی كار را پیش ببرم مگر اینكه مشكلی پیش بیاید.می‌خواهیم كار كنیم و منت هم سر كسی نمی‌گذاریم. تلاش همه ما تحقق اهداف نظام است.

وی خاطرنشان كرد: سازمان بازرسی دارای نیروهای متخصص، متعهد و مؤمن و انقلابی است و این باعث شد كه توقع بنده از مدیران بالا برود.

وی در خصوص تعامل این سازمان با دیگر دستگاه‌ها از جمله مجلس گفت: سازمان بازرسی كل كشور قطعاً با مجلس ارتباط و تعامل خواهد داشت. با نمایندگان مجلس می‌توانیم در خصوص فراهم آوردن بستر پیشگیری از فساد در دستگاه‌ها تعامل داشته باشیم.

سراج در خصوص مشكلات سازمان بازرسی گفت: به‌زودی نشستی با رئیس‌جمهور و معاونین دولت خواهم داشت و مشكلات را منعكس خواهم كرد.

وی خاطرنشان كرد: قطعاً بازرسی‌های سازمان بازرسی برای دولت مشكلی ایجاد نخواهد كرد و قصد این كار را نیز نداریم. ما در چهارچوب قانون كار خواهیم كرد و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم رسیدگی به فساد وارد جریانات سیاسی شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز