خبرگزاری کار ایران

یاوری همچنان در بن‌بست تاکتیتکی؛

روزهای پایانی سرهنگ در کویر کرمان!

کد خبر : ۱۰۱۳۳۸

یاوری در مس کرمان به بن بست رسیده و بهتر است به جای بهانه‌جویی دنبال راهکاری باشد تا تیمش را از بحران خارج کند.

مس کرمان با محمود یاوری روزهای بسیار سخت و پر اضطرابی را پشت سر می‌گذارد چراکه از 7 بازی خود تنها 4 امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم جدول به سر می‌برد و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود یاوری که در گذشته هم سابقه سقوط به لیگ یک با استیل آذین را داشته، امروز با مس کرمان در قعر جدول به سر می‌برد. یاوری که یکی از با تجربه‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود، امروز در کرمان به بن بست خورده و نمی‌تواند با مس نتایج مطلوبی کسب کند، تیمی که فصل گذشته در لیگ عنوان ششم را به دست آورده بود، امروز در قعر جدول دست و پا می‌زند و حتی خوشبین‌ترین هوادار مس هم به بقای این تیم در لیگ برتر با یاوری امیدوار نیست چراکه جناب سرهنگ همچنان به دنبال توجیه نتایج بد تیمش است تا اینکه راهکاری برای خروج از بحران پیدا کند.

اولین بازی مس کرمان با راه‌آهن تهران بود و یاوری که آن روزها جانشین مجتبی تقوی شده بود، قبل از بازی در رختکن از کادر فنی قبلی مس کرمان به دلیل بستن تیمی خوب تشکر کرد اما امروز و برای دومین بار در این 7 هفته مدعی شده مس کرمان خوب بسته نشده و مشکلات فنی زیادی دارد.

به نظر می‌رسد یاوری این روزها دنبال بهانه است تا نتایج ضعیف تیمش را توجیه کند چراکه کسی مثل یاوری آنقدر تجربه دارد که با تحقیق کامل و شناخت لازم هدایت تیمی که خودش نبسته را بر عهده بگیرد و امروز چه اتفاقی افتاده که یاوری از مواضع روز اول خود فاصله گرفته و بد بسته شدن مس کرمان را بهانه‌ای برای نتایج ضعیف تیمش می‌داند. اگر جناب سرهنگ در این 7 هفته با مس کرمان نتیجه می‌گرفت و بین تیم‌های بالانشین لیگ بود، سهم تقوی را در این کامیابی در نظر می‌گرفت یا همه چیز را به نام خودش می‌نوشت؟

یاوری در مس کرمان به بن بست رسیده و بهتر است به جای بهانه‌جویی دنبال راهکاری باشد تا تیمش را از بحران خارج کند. نتایج ضعیف مس کرمان در هفته‌های گذشته ایرج کهندل سرپرست این تیم را راهی ccu کرده و اگر شرایط عوض نشود چه بسا که خود یاوری قربانی بعدی این مجموعه باشد چراکه مدیران مس کرمان با توجه به هزینه‌ای که متقبل شده‌اند و سابقه و اعتباری که این تیم در لیگ برتر دارد، نتایج ضعیف مس کرمان را بر نمی‌تابند و مطمئنا برای خروج از بحران این مجموعه دست به کار خواهند شد و تغییراتی را اعمال خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز