خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در تورنمنت اوكراین؛

چروكی: قهرمانی ویتنام را در "خاركوب" حفظ می‌كنیم

کد خبر : ۱۰۱۲۸۰

سرمربی تیم تكواندو نیروهای مسلح گفت:‌ با هدف حفظ مقام قهرمانی تورنمنت ویتنام،‌راهی اكراین می شویم.

سرمربی تیم تكواندو نیروهای مسلح گفت:‌ با هدف حفظ مقام قهرمانی تورنمنت ویتنام،‌راهی اكراین می شویم.

جلال چروكی سرمربی تیم تكواندوی نیروهای مسلح كشورمان در گفتگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود:تمرینات تیم نیروهای مسلح كشورمان به منظور حضور موفق در تورنمنت بین المللی اكراین در خانه تكواندو در حال پیگیری است كه با گذشت چندین مرحله از اردوی آماده سازی،‌ سطح آمادگی تكواندوكاران اعزامی به این رقابتها در حد قابل توجه ای افزایش یافته است.

وی درباره نفرات حاضر در این مرحله از تمرینات گفت: پس از برگزاری آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی‌(احمد محمدی،‌ سید محمد رفیعی،‌ علی شاكری، ‌جلال خدامی،‌ پوریا عرفانی،‌ محمد احمدی،‌ حسین باغ گرایی،‌ سید محمد موسوی،‌ حمید شیرازی،‌ لقمان عبدالهی،‌ محسن جباری،‌ سیدرضا مهدی زاده و هادی ملكیان)به آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم دعوت شدند كه در پایان این دوره از تمرینات و با نظر كادر فنی تیم ملی،‌ 10 نفر اعزامی به این مسابقات اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم تكواندو نیروهای مسلح دررابطه با ملاك انتخاب نفرات اعزامی به این مسابقات تصریح كرد:‌با توجه به حفظ مقام قهرمانی این تیم در تورنمنت ویتنام كه سال گذشته برگزار شد،‌ تركیب نهایی اعزامی به اكراین براساس فاكتورهای مختلفی از جمله سطح آمادگی و نتایج به دست آمده در زمان برگزاری اردو و مسابقات انتخابی،‌ اعلام خواهد شد.

چروكی درباره سطح برگزاری مسابقات اكراین بیان كرد: تورنمنت های بین المللی تكواندو همواره از سطح برگزاری بسیار بالایی برخوردار هستند، كه به واسطه حضور برترین تكواندوكاران جهان،‌ از سطح كمی و كیفی بالایی نیز بهره می برد و امیدوارم با توجه به این امر هوگوپوشان كشورمان بهترین نتیجه را از این رقابتها به ارمغان آوردند.

گفتنی است: تورنمنت بین المللی تكواندو اكراین از 11 الی 14 مهرماه در سالن لوكوموتیو شهر خاركوب و در سطح A برگزار می شود و تیم نیروهای مسلح كشورمان هشتم مهرماه برای حضور در این مسابقات راهی این كشور خواهد شد.

تیم تكواندوی نیروهای مسلح كشورمان در سال گذشته در تورنمنت بین المللی ویتنام حضور داشت كه در پایان با كسب 4 مدال طلا توسط (حسین باغ گرایی،‌ سعید علی موسوی،‌ احمد محمدی و علی شاكری) و یك برنز توسط (محمد محمدی) به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز