خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

بسته بندی فراورده‌های خام دامی موجب ارتقا سلامت و کیفیت محصول می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۵

افزایش کیفیت محصولات و فرآورده‌های خام دامی در بازارهای جهانی از نیاز‌ها و اولویت‌های صادراتی است./ مدیر عامل صنایع غذایی دریان کندو به لحاظ ارتقا کیفیت تولیدات و رعایت دقیق مقررات بهداشتی و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور تقدیر شد.

ایلنا: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: بسته بندی فراورده‌های خام دامی موجب ارتقا سلامت و کیفیت محصول می‌شود.
به گزارش ایلنا بهراد زندیه در بازدیداز واحد فراوری و بسته بندی عسل در شبستر گفت: ایجاد و توسعه صنایع بسته بندی محصولات خام دامی، علاوه بر ارتقای ارزش افزوده محصولات تولید شده، راه را برای افزایش سلامت و بهداشت عمومی جامعه هموار می‌کند.
وی افزود: توسعه صنعت بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، یک عامل محافظ و نگهداری‌کننده است که مواد غذایی را در برابر صدمات فیزیکی و آلودگی طی حمل ‌و نقل، نگهداری و توزیع جلوگیری کرده و موجب افزایش کیفیت، ماندگاری و سلامت محصول می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، افزایش کیفیت محصولات و فرآورده‌های خام دامی را در بازارهای جهانی از نیاز‌ها و اولویت‌های صادراتی دانست و افزود: بر اساس قانون، دامپزشکی متولی نظارت بهداشتی بر تمام مراحل تولید، واردات، صادرات و توزیع فرآورده‌های خام دامی و نهاده‌های مرتبط است.
زندیه ابراز امیدواری کرد: با ایجاد فرهنگ مصرف محصولات بهداشتی دامی بسته بندی شده، راه برای گسترش فعالیت این نوع مراکز بسته بندی و تولید محصولات سالم و بهداشتی در جامعه فراهم آید.
وی با بیان اینکه ما بر اساس سیاست سازمان دامپزشکی کشور با تمام توان از توسعه صنایع بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی و صنایع وابسته به دامپزشکی حمایت می‌کنیم افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام توان از سرمایه گذاری در بخش دامپزشکی حمایت خواهیم نمود.
افزودنی است در پایان بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اهدا لوحی از تلاشهای علیرضا کردیان مدیر عامل صنایع غذایی دریان کندو در ارتقا کیفیت تولیدات و رعایت دقیق مقررات بهداشتی و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز