خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز:

استان البرز به بارانداز کالاهای قاچاق کشور تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۷

موقعیت خاص و جغرافیائی استان البرز به عنوان چهار راه غرب و شمال کشور و همچنین قرار گرفتن این استان بر سر راه 16 استان پرجمعیت مرزی به پایتخت، باعث انتخاب این منطقه به عنوان بار انداز کالای قاچاق توسط باندهای فعال در امر قاچاق شده است.

ایلنا: موقعیت خاص و جغرافیائی استان البرز به عنوان چهار راه غرب و شمال کشور و همچنین قرار گرفتن این استان بر سر راه ۱۶ استان پرجمعیت مرزی به پایتخت، باعث انتخاب این منطقه به عنوان بار انداز کالای قاچاق توسط باندهای فعال در امر قاچاق شده است.

به گزارش ایلنا در کرج، رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز با بیان این مطلب گفت: در سه عملیات جداگانه که با هماهنگی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق شکل گرفت، ۳۰۱ بطری مشروب خارجی و یک هزار و ۶۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به صورت مجزا کشف و ۴ نفر از مته‌مان پرونده نیز به همراه سایر عوامل مرتبط به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سعید شفیعیان در ادامه با بیان مضرات و خطرات مصرف کالاهای قاچاق افزود: خطرات جسمی و حتی نابینایی مقطعی و کلی به علت مصرف مشروبات الکلی دست ساز مصرف کنندگان این ماده ناپاک را به شدت تهدید می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: در راستای فرهنگ سازی و بازدارندگی شهروندان و خصوصا جوانان نسبت به عواقب خطرناک و زیانبار استفاده از این اقلام و کالاهای قاچاق، مجموعه مستندی در کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز، برای به تصویر کشیدن مصادیق زیان‌های جسمی و جانی ناشی از استفاده کالاهای قاچاق به خصوص در موضوع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی و مشروبات الکلی در دست ساخت است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز همراهی و همکاری مردم در عدم استفاده از این کالا‌ها به خصوص مضرات مادی و معنوی استفاده از این کالا‌ها در زمینه خوراکی، بهداشتی و آرایشی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این امر خود موجب کسادی و از رونق افتادن تقاضای کالاهای قاچاق و کاهش سودهای ناپاک و بادآورده سوداگران شوم و از بین بردن تبعات منفی آن برای جامعه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز