خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

بانک توسعه تعاون به ایجاد اشتغال توجه ویژه دارد

کد خبر : ۱۰۱۰۷۷

نظام بانکی کشور با توجه به نقش و اثرگذاری که در نظام اقتصادی کشور دارد می‌تواند نقش بی‌بدیلی در تحقق جهاد اقتصادی داشته باشد/ پرداخت بیش از ۵۰ درصد تسهیلات در حوزه کشاورزی از سوی این بانک رویکرد حمایتی و تلاش برای ایجاد بسترهای جدید شغلی را نشان می‌دهد.

ایلنا: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: این بانک در راستای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی از بخش‌های کشاورزی و صنعتی استان حمایتی ویژه می‌کند.
به گزارش ایلنا، یونس کلانتری در جلسه مشترک روسای شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی که با حضور مدیر امور حقوقی و مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات در تبریز برگزار شد، ضمن بیان اولویت‌های کاری این بانک در سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی اظهار داشت: امسال با عنایت پروردگار متعال جهاد سیاسی به همت مردم شکل گرفت و جهاد اقتصادی نیز با رای قاطع نمایندگان مجلس به وزرای اقتصادی کلید خورده است.
وی ادامه داد: نظام بانکی کشور با توجه به نقش و اثرگذاری که در نظام اقتصادی کشور دارد می‌تواند نقش بی‌بدیلی در تحقق جهاد اقتصادی داشته باشد.
کلانتری با اشاره به سیاست‌های این بانک در ایجاد زمینه‌های تشویقی برای اخذ مطالبات بانک اظهار داشت: خوشبختانه با استقبال خوبی که مشتریان متعهد بانک از این طرح‌ها داشته‌اند آهنگ بازپرداخت مطالبات بانک در ماه‌های اخیر شتاب مناسبی گرفته است.
وی حمایت از تولید و اشتغال را از جمله راهبردهای اصلی این بانک خواند افزود: پرداخت بیش از ۵۰ درصد تسهیلات در حوزه کشاورزی از سوی این بانک رویکرد حمایتی و تلاش برای ایجاد بسترهای جدید شغلی را نشان می‌دهد.
در این نشست آخرین دغدغه‌های حقوقی و فناوری اطلاعات شعب استان بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز