خبرگزاری کار ایران

در آستانه دهه کرامت؛

سه نمایش با موضوع رضوی در مشهد روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۶۶

این نمایش‌ها از تولیدات سال 92 مجتمع امام‌خمینی(ره) بوده و خود را برای حضور پرقدرت در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «ضامن آهو» آماده می‌کنند.

ایلنا: سه نمایش تولیدی مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد با مضمون رضوی، از 12 تا 14شهریورماه در این مجتمع به روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر مجتمع امام‌خمینی(ره) با اعلام این خبر افزود: نمایش‌های «گام بلند لک‌لک» به نویسندگی رئوف دشتی و کارگردانی سیدجواد رحیم‌زاده، «قصه سارا و نذر آقابزرگ» به نویسندگی و کارگردانی مهدی سیم‌ریز و «دو تیر و یک نشان» به نویسندگی و کارگردانی سیدوحید حمیدزاده، در آستانه دهه کرامت، از 12 تا 14شهریورماه در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) به روی صحنه می‌روند.

روح‌الله مهدی‌پناه عنوان کرد: این نمایش‌ها از تولیدات سال 92 مجتمع امام‌خمینی(ره) بوده و خود را برای حضور پرقدرت در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «ضامن آهو» آماده می‌کنند.

وی تاکید کرد: نمایش «گام بلند لک‌لک» در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، به ترتیب در ساعات 17، 14 و 17 روی صحنه خواهدرفت؛ نمایش «دو تیر و یک نشان» در روز چهارشنبه ساعت 16 اجرا خواهد داشت و نمایش «قصه سارا و نذر آقابزرگ» هم روز چهارشنبه ساعت 17:30 روی صحنه خواهد رفت.

مدیر مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) اعلام کرد: نمایش «بهشت دور است یا نزدیک» به نویسندگی استاد داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی نسیم یاقوتی نیز به‌عنوان یکی دیگر تولیدات این مجتمع، در ایام دهه کرامت و در قالب یکی از بخش‌های طرح «همسفر با پروانه‌ها3» روی صحنه خواهد رفت.

مهدی‌پناه تصریح کرد: اجرای این نمایش‌ها برای تمامی گروه‌ها و رده‌های سنی رایگان پیش‌بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز