خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد؛

بهره‌برداری از خط ۱۱ اتوبوس‌های BRT تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۹

پیش بینی می‌شود خط ۱۱ سامانه اتوبوس‌های تندرو به یکی از مهم‌ترین و پرمسافر‌ترین خطوط این شبکه تبدیل شود چرا که ضمن عبور از نقاط مهم و پرتردد شهر با چند خط اتوبوس‌های BRT تقاطع خواهد داشت.

ایلنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بهره‌برداری خط ۱۱ سامانه اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه صدر، تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش بینی می‌شود خط ۱۱ سامانه اتوبوس‌های تندرو به یکی از مهم‌ترین و پرمسافر‌ترین خطوط این شبکه تبدیل شود چرا که ضمن عبور از نقاط مهم و پرتردد شهر با چند خط اتوبوس‌های BRT تقاطع خواهد داشت.

وی ادامه داد: در فاز اول این خط از بلوار ارتش وارد بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید صدر می‌شود و تا پارک وی ادامه خواهد یافت.

سنندجی با تاکید براینکه در فاز دوم نیز این خط تا میدان پونک ادامه خواهد یافت گفت: در فاز نخست خط ۱۱ اتوبوس‌های BRT با خطوط ۴ و ۹ این سامانه تقاطع خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: زیر ساخت‌های احداث این خط در مسیر بلوار ارتش، بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید صدر در حال آماده سازی و مطالعات فاز دوم پروژه نیز در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه همچنین عملیات ساخت سکوی ایستگاه‌های خط ۱۱ در دست اجرا است گفت: احداث خطوط اتوبوس‌های تندرو در تهران تجربه‌ای بسیار موفق بوده و این خطوط توانسته‌اند نقش مهمی را در جابه جایی‌های پایتخت ایفا کنند که امید است هرچه سریع‌تر با احداث چند خط جدید، شبکه اتوبوس‌های BRT در تهران تکمیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز