خبرگزاری کار ایران

سلسله قهرمان کاراته بزرگسالان لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۴

مسابقات کاراته قهرمانی استان در رده های آقایان و بانوان با نام جام تجلیل از پیشکسوتان استان لرستان در ورزشگاه تختی خرم آباد به پایان رسید.

ایلنا: مسابقات کاراته قهرمانی استان در رده‌های آقایان و بانوان با نام جام تجلیل از پیشکسوتان استان لرستان در ورزشگاه تختی خرم آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این مسابقات که با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد در رده نونهالان و نوجوانان تیم منتخب شهرستان سلسله به مقام قهرمانی رسید.

همچنین در رده‌های جوانان، امید و بزرگسالان تیم منتخب خرم آباد عنوان قهرمانی استان را از آن خود کرد.

نکته قابل توجه در این بازی‌ها مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته کاراته بود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان و سید سعید قاسمی رئیس هیئت کاراته استان لرستان انجام شد.

علاوه بر این احکام جدیدی از سوی رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم آباد برای اعضا جدید صادر و از مربیان باشگاه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از بزرگان رشته کاراته از جمله علی دولتشاهی بنیان گذار این رشته در استان لرستان و هبت الله بسطامی قهرمان دهه شصت این رشته در کشور حضور داشتند که با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز