خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران خبر داد؛

پیش‌بینی شناسایی ۵ درصد خطای طرح تفصیلی در سال دوم اجرا

کد خبر : ۱۰۰۹۹۷

پیش بینی ما این است که حدود 5 درصد خطا در طرح تفصیلی و در سال دوم اجرا شناسایی و برطرف شود، اما آنچه به عنوان اولویت سال دوم در ادامه اجرای طرح مورد توجه قرار دارد ارتقای کیفیت است که با جدیت دنبال می شود.

ایلنا: مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵ درصد خطا در طرح تفصیلی و در سال دوم اجرای آن شناسایی شود که این مشکلات نیز به تدریج حل شده و چارچوب‌های مناسبی برای اجرای بهتر، مناسب‌تر و سریع‌تر در ادامه اجرای آن ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، "مجید پاکساز" با اشاره به وضعیت طرح تفصیلی در سال دوم اجرای آن گفت: خوشبختانه هم اکنون بعد از یک سال اول اجرای طرح تفصیلی به تجربیات و مواردی دست یافتیم که می تواند برای مطلوب تر اجرا شدن طرح تفصیلی به عنوان چارچوب ها قرار گرفته و اساس اقدامات شهرداری در سال دوم اجرا باشد.

وی خاطر نشان کرد: از این رو بر اساس تجربه سال اول اجرای طرح، جلسات مختلف هماهنگی با بخش ها و مناطق مختلف تشکیل شد تا بتوان برخی از مشکلات فنی و موارد کم برخوردار را مورد توجه ویژه قرار داد و چارچوب های مناسبی برای اجرای بهتر، مناسب تر و سریعتر در ادامه طرح تفصیلی داشته باشیم.

پاکساز با اشاره به تغییرات این طرح اظهار کرد: پیش بینی ما این است که حدود 5 درصد خطا در طرح تفصیلی و در سال دوم اجرا شناسایی و برطرف شود، اما آنچه به عنوان اولویت سال دوم در ادامه اجرای طرح مورد توجه قرار دارد ارتقای کیفیت است که با جدیت دنبال می شود.

مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران تصریح کرد: این طرح بر اساس اسناد فرادست تهیه شده و دنبال می شود و از این رو به دنبال تعویض طرح نیستیم، بلکه هدف آن است که این طرح حفظ شده و در طول اجرا کیفیت آن بیشتر شود و بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: به همین دلیل در مدت زمانی که طرح در حال اجراست خطاهای احتمالی آن شناسایی می شود تا به تدریج برطرف شده و شهروندان شاهد تهرانی با برنامه به نسبت سال های گذشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز