خبرگزاری کار ایران

شب شعر قره العین در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۰۰۹۹۴

این شب شعرروز شنبه ۱۶ شهریور ماه از ساعت 30: 18 در فرهنگسرای بزرگ الغدیر، واقع در بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی برگزار می‌شود.

ایلنا: فرهنگسرای الغدیر با برگزاری شب شعر قره العین به استقبال میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می‌رود.
به گزارش ایلنا، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، این فرهنگسرا در راستای اجرای برنامه‌های خاص فرهنگی، هنری و ادبی، و در پی استقبال اهالی محترم شعر و ادب از شب‌های شعر این فرهنگسرا، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) روز دختر، شب شعری با عنوان «قره العین» برگزار می‌کند.
بر همین اساس معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، از عموم شعرا، ادبا و شهروندان دعوت کرده است با حضور ارزنده خود، این محفل فرهنگی و ادبی را مفتخر و مزین نمایند.
شعرایی که تمایل دارند اشعار خویش را در شب شعر قرائت نمایند می‌توانند تا تاریخ ۱۴ شهریورماه اشعار خود را به انجمن ادبی فرهنگسرا تحویل یا به شماره ۲۶۶۳۹۷۴ فکس و یا به آدرس اینترنتی www. algadir@tabriz. ir ایمیل نمایند.
لازم به ذکر است؛ این شب شعرروز شنبه ۱۶ شهریور ماه از ساعت 30: 18 در فرهنگسرای الغدیر، واقع در بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز