خبرگزاری کار ایران

منصوریان:

آسیبی به تیم ملی زیر22 سال برسد، کادر فنی پاسخگو نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۲

اگر اردویی برگزار کنیم که در تقویم سازمان لیگ دیده نشده، آن وقت مشکلاتی پیش می آید و به همین دلیل مجبور به لغو اردوی پیش روی هستیم.

سرمربی تیم ملی زیر22 سال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره لغو اردوی این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در این باره گفت: برنامه های تیم ملی زیر22 سال با توجه به برنامه های تیم ملی بزرگسالان تنظیم شده است ولی سازمان لیگ برتر، برنامه های تیم ملی زیر22 سال را در تقویمش و به صورت مجزا ندیده است.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان حاضر در تیم ملی زیر22 سال بازیکنان اصلی تیم های لیگ برتری هستند و تقریبا می شود گفت که همه آنها به صورت فیکس درتیم هایشان بازی می کنند و به همین دلیل اگر اردویی برگزار کنیم که در تقویم سازمان لیگ دیده نشده، آن وقت مشکلاتی پیش می آید و به همین دلیل مجبور به لغو اردوی پیش روی هستیم.

منصوریان با اشاره به برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: باید در تقویم لیگ برترو پیش از زمان طراحی برنامه و تقویم زمان بندی لیگ برتر، اردوهای تیم ملی زیر22 سال درتقویم قرار می گرفت.اما این معضل وجود دارد و متاسفانه ما مجبور هستیم با توجه به برنامه تیم ملی بزرگسالان برنامه هایمان را تنظیم کنیم در غیر اینصورت قادر به برگزاری اردوها و برنامه هایمان نخواهیم بود.

سرمربی تیم ملی زیر22 سال در پایان گفت: اگر به این دلیل، هر آسیبی به تیم ملی زیر22 سال برسد، پاسخگویی آن به عهده کادرفنی تیم ملی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز