خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم بازگشایی معابر شهرک غرب، الهیه و اسلام شهر زنجان:

انتقال پادگان زنجان یکی از دغدغه های مهم مردم این شهر بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۳

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انتقال پادگان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 82 بود، گفت: این انتقال به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده بود.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: عملیات بازگشایی معابر اطراف پادگان زنجان با الویت معبر ضلع غربی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان امروز در مراسم کلنگ زنی بازگشایی خیابان‌های محدوده پادگان زنجان انتقال این پادگان را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهر عنوان کرد و گفت: انتقال این پادگان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان بود که پس از سال‌ها پیگیری امروز به نتیجه رسید.

مقام عالی استان با بیان اینکه انتقال پادگان سلسله مراتبی دارد، اظهار داشت: بازگشایی این محور در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

رئوفی‌نژاد به دیگر اقدامات مهم انجام شده در استان طی پنج سال گذشته اشاره کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی نیز که لایحه آن در صحن مجلس است یکی دیگر از اقدامات بزرگ در استان زنجان است.

شهردار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ۱۴ هکتار از اراضی داخلی پادگان در مسیر شرقی، غربی و کمربندی واقع شده است، ادامه داد: با الویت معبر ضلع غربی عملیات بازگشایی انجام می‌شود.

به گفته یگانه پروژه بازگشایی این محور یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری است که امیداریم با تزریق اعتبار نهایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز