خبرگزاری کار ایران

به همت جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران انجام می‌شود:

برگزاری اجلاس منطقه‌ای ایفاتکا در تهران

کد خبر : ۱۰۰۹۳۱

در این اجلاس‌ها علاوه بر حضور کنترلرهای کشورهای مختلف، می‌توان شاهد حضور بخش‌های ذینفع در حوزه هوانوردی از جمله تولید کنندگان تجهیزات مدیریت ترافیک هوایی، شرکت‌های هواپیمایی و مراجع قانونگذار و مشورت‌دهنده در حوزه هوانوردی از جمله ایکائو، یوروکنترل و ایفالپا بود.

بزرگ ترین رویداد صنعت هوانوردی کشور با حضور متخصصان بیش از 19 کشور جهان در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، به همت جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران، اجلاس منطقه‌ای ایفاتکا با حضور مقامات مدیریت ترافیک هوایی و همچنین کنترلرهای منطقه  آسیا - اقیانوسیه در آبان ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، جامعه بین‌المللی کنترلرهای ترافیک هواییIFATCA سازمانی غیرسیاسی با بیش از 50 هزار عضو از کنترلرهای سرتاسرجهان است كه این جامعه توانسته است با بیش از 50 سال سابقه، جایگاه مناسبی در میان سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی از جمله سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) داشته باشد.
براساس آیین نامه ایفاتکا، غیر از کنفرانس سالانه که بهار هر سال با حضور اکثریت جوامع عضو برگزار می‌شود، در هرکدام از مناطق تعیین شده  ایفاتکا، در پاییز هر سال اجلاسی با حضور اعضای آن منطقه برای تمرکز بر موضوعات و دغدغه‌های مرتبط با آنها برگزار می‌شود.
در این اجلاس‌ها علاوه بر حضور کنترلرهای کشورهای مختلف، می‌توان شاهد حضور بخش‌های ذینفع در حوزه  هوانوردی از جمله تولید کنندگان تجهیزات مدیریت ترافیک هوایی، شرکت‌های هواپیمایی و مراجع قانونگذار و مشورت‌دهنده در حوزه هوانوردی از جمله ایکائو، یوروکنترل و ایفالپا بود.
این اجلاس که پنجم الی هفتم آبان ماه (27 تا 29 اکتبر) در تهران برگزار خواهد شد، فرصتی ارزنده به منظور ارتباط نزدیکتر صنعت هوانوردی کشور با جامعه  بین‌المللی و انجام مذاکرات بین‌المللی برای همگام شدن با توسعه هوانوردی مخصوصا در حوزه  مدیریت ترافیک هوایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز