خبرگزاری کار ایران

آیت الله اشرفی شاهرودی:

تنها مذهبی كه با ظالمین به مبارزه برخاست، مذهب حقه جعفری بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۲

ضع كنونی برخی از سرزمین‌های اسلامی، حاصل نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و تشیع است كه بهترین راه مبارزه با این فتنه‌ها، حفظ وحدت و زنده نگه داشتن شعائر اسلامی كه در رأس آن، احیای سیره و روش ائمه اطهار(ع) در جامعه می‌باشند.

ایلنا: آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: وضع کنونی برخی از سرزمین‌های اسلامی، حاصل نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و تشیع است که بهترین راه مبارزه با این فتنه‌ها، حفظ وحدت و زنده نگه داشتن شعائر اسلامی که در رأس آن، احیای سیره و روش ائمه اطهار (ع) در جامعه هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، آیت ا... اشرفی شاهرودی از اساتید درس خارج حوزه علمیه مشهد در دیدار با اعضای ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: در طول تاریخ تنها مذهبی که با ظلم مداران و خلفاء جور و غاصبین و ظالمین به مبارزه برخاست، مذهب حقه جعفری بود.

این استاد حوزه علمیه مشهد به تربیت افراد تأثیرگذار جهان تشیع توسط امام صادق (ع) اشاره و یادآور شد: شاگردان آن امام بزرگوار از جمله زراره، در احیای مکتب جعفری کوشش بسیاری نمودند که امروز این وظیفه حوزه‌های علمیه، روحانیت و سایر اقشار مردم است که با برپایی باشکوه مجالس سوگواری ائمه اطهار (ع) معارف و سیره و روش اهل بیت (ع) را در تمامی عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی پیاده نمایند.

استاد خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به سخنی از امام راحل گفت: وضع کنونی برخی از سرزمین‌های اسلامی، حاصل نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و تشیع است که بهترین راه مبارزه با این فتنه‌ها، حفظ وحدت و زنده نگه داشتن شعائر اسلامی که در رأس آن، احیای سیره و روش ائمه اطهار (ع) در جامعه هستند.

وی ضمن توصیه به عموم مردم و روحانیت جهت شرکت در مراسم عزاداری امام صادق (ع)، یکی دیگر از دسیسه‌های دشمنان علیه تشیع را برجسته کردن نقاط ضعف شیعیان دانست و خاطر نشان کرد: مداحان اهل بیت (ع) باید از خواندن اشعار نامناسب و توهین به صحابه و همسر پیامبر خودداری و مردم نیز از عقاید باطل و انحرافی در عزاداری‌ها دوری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز