خبرگزاری کار ایران

پینگ‌پنگ ‌نوجوانان و جوانان آسیا– قطر؛

تلاش برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۱

ملی‌پوشان جوان ما برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا با تیم‌های دوم 3 گروه دیگر مسابقه خواهند داد و از چهار تیم دوم گروه ها، دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند.

ملی‌پوشان جوان دختر و پسر تنیس روی میز ایران در دور اول دیدارها برابر رقبای خود شکست خوردند و از صعود به عنوان نفر نخست گروه به جمع 8 تیم برتر آسیا باز ماندند. جوانان پسر کشورمان در دومین دیدار موفق شدند 3 بر صفر مقابل ماکائو به برتری دست یابند.

به گزارش ایلنا، دور سوم مرحله گروهی مسابقات تیمی جوانان قهرمانی آسیا در دوحه قطر برگزار شد و طی آن تیم ملی جوانان کشورمان در سومین دیدار خود با حساب 3 بر 1 مغلوب قزاقستان شد تا نتواند سرگروه شود و به عنوان تیم دوم برای صعود فردا به مصاف تیم های دوم گروه های دیگر برود.

در این دیدار پوریا عمرانی تنها برد ایران را با نتیجه 3 بر 1 رقم زد. پوریا عمرانی (3 – 1) سروش امیری نیا (3 – 0) و متین لطف‌الله‌نسبی (3 – 1) مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

ملی‌پوشان جوان کشورمان برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا با تیم‌های دوم سه گروه دیگر مسابقه خواهند داد و از چهار تیم دوم گروه ها، دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند.

در ادامه این پیکارها تیم ملی جوانان دختر ایران نیز در دومین بازی خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم قدرتمند ژاپن شد تا روز بعد برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا با تیم های دوم گروه های دیگر مسابقه بدهد. تیم ایران با ترکیب مهشید اشتری، صبا صفری و زهرا علوی به مصاف ژاپن رفتند.

تیم ملی جوانان پسر کشورمان در دومین دیدار مرحله گروهی رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در دوحه قطر در حال برگزاری است موفق شد با هدایت محسن شیشه گرها 3 بر صفر مقابل ماکائو به برتری دست یابد. در این دیدار که جوانان کشورمان مقتدرانه پیروز میدان شدند پوریا عمرانی و آرمان حاجی ئی با نتیجه 3 بر صفر و سروش امیری نیا با حساب 3 بر 1 مقابل حریفان خود به پیروزی شدند. ملی پوشان جوان کشورمان در دیدار بعدی خود برای سرگروهی به مصاف قزاقستان رفتند.

در رقابت‌های جوانان دختر، تیم‌های چین و کره جنوبی قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته آسیا از حضور در مرحله مقدماتی معاف هستند و تیم‌های اول گروه‌ها نیز مستقیماً به مرحله دوم صعود خواهند کرد و برای دو تیم دیگر مرحله یکچهارم نهایی مسابقه‌ای میان 4 تیم دوم گروه‌ها برگزار می‌شود تا جمع 8 تیم برتر آسیا کامل شود در این دوره رقابت‌ها تکمیل شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز