خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

دولت شهیدان رجایی و باهنر مكتبی‌ترین دولت‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۰

دولت شهیدان رجایی و باهنر، نماد مبارزه با استکبار جهانی و نماد حکومت و مدیریت دینی بود.

ایلنا: به مناسبت هفته دولت گزارشی از عملکرد دولت را در نمازجمعه بابلسر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی با اشاره به اینکه هر پدیده و انقلابی در دل خود حوادث تلخ و شیرینی را به همراه دارد گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام راحل عظیم الشان نیز اینگونه بود که یکی ازحوادث تلخ آن حادثه ۸ شهریور ۱۳۶۰ بود که در پی انفجار ساختمان نخست وزیری دو مرد نجیب، دو انسان بزرگوار و دو فرد موثر در نظام و انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر و تعدادی از مومنین به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که این شهادت، بابی را به نام هفته دولت گشود.

فرماندار بابلسر افزود: این نامگذاری به ان معناست که دولت شهیدان رجایی و باهنر مکتبی‌ترین دولت بود.

سجادی با برشمردن ویژگی‌های دولت شهیدان رجایی و باهنر از جمله نقش آنان در افشای چهره زشت و پلید منافقین و لیبرال‌ها، ساده زیستی و مقابله با اشرافی‌گری، نماد مبارزه با استکبار جهانی بودن آن‌ها و نماد حکومت و مدیریت دینی بودن این دو شهید گفت: به همین علل دشمنان نظام در تلاش برای از میان برداشتن این دو مرد شجاع بودند.

سید کریم سجادی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت تعداد این پروژه‌ها را ۱۵ پروژه اعلام کرد و ارزش ریالی این پروژه‌ها را ۱۳۳ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال بیان داشت.

فرماندار بابلسر در پایان با تشکر از همه کسانی که در شکل گیری و اتمام این پروژه‌ها نقش داشتند به صورت ویژه از امامان جمعه محترم شهرستان، همه کارکنان دولت، مهندسین و کارگران محترم بخصوص جناب آقای محمد رضا نادری فرماندار سابق شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز