خبرگزاری کار ایران

وزیر امور اقتصاد و دارایی:

دولت باید حداقل نیازهای مالی خود را از طریق منابع پاک مالی تامین کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۸۶

جلسات ستاد اقتصادی کشور در رابطه با بررسی و رفع موانع و مشکلات اقتصادی در هفته دو بار به ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان این كه دولت باید حداقل نیازهای مالی خود را از طریق منابع پاک مالی تامین کند، گفت: در این رابطه موضوع استقلال بانک مرکزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی طیب نیا در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بانک مرکزی اظهار داشت: مهمترین موضوع در خصوص بحث نظام بانکی توجه به استقلال بانک مرکزی است.

وزیراقتصاد افزود: مادامی که دولت وابسته به درآمد حاصل از نفت است ما نمی توانیم شاهد تامین نیازهای مالی کشور از طریق منابع پاک باشیم.

وی با بیان این كه دولت باید حداقل نیازهای مالی خود را از طریق منابع پاک مالی تامین کند، تحقق این موضوع را به همكاری و هماهنگی تیم اقتصادی دولت مربوط دانست و عنوان داشت: این کار صرفا از طریق همکاری و همراهی تیم اقتصادی یعنی وزارت اقتصاد، و معاونت راهبردی که درآینده همان سازمان مدیریت و برنامه ریزی می شود و بانک مرکزی راهکاری مناسب برای کسب درآمد پاک به منظور تامین نیازهای دولت کند.

طیب نیا با تاکید بر این نکته که دولت خود را مکلف به رفع نیازهای اقتصادی مردم و مشکلات آنها میداند، عنوان کرد: جلسات ستاد اقتصادی کشور در رابطه با بررسی و رفع موانع و مشکلات اقتصادی در هفته دو بار به ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: گذر از مشکلات اقتصادی با هماهنگی در رویکردهای مدیریت و بانکها و در مجموع برنامه تیم اقتصادی امکان پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز