خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت:

بهره برداری از 13 پروژه در شهرک‌های صنعتی اصفهان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از افتتاح 13 پروژه با سرمایه گذاری 117 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی به مناسبت هفته دولت خبرداد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ازافتتاح ۱۳ پروژه با سرمایه گذاری ۱۱۷ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی به مناسبت هفته دولت خبرداد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعادت بهرامی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت پروژه‌های فوق شامل موارد زیر است: تاسیسات آب‌رسانی فاز سه شهرک صنعتی رنگ سازان به طول ۳۰ کیلومتر، احداث تصفیه خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ناحیه صنعتی سعید آباد، اجرای شبکه گاز به طول ۲۵ کیلومتر در شهرک صنعتی نایین، اجرای شبکه توزیع آب به طول ۷ کیلومتر در شهرک صنعتی امیر کبیر، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب فاز۲ شرک صنعتی رنگسازان به طول ۱۴ کیلومتر، اجرای تاسیسات آبرسانی به طول ۱۰ کیلومتر در شهرک صنعتی بادرود، اجرای شبکه روشنایی و شبکه برق ۲۰ کیلو ولت به طول ۱۱. ۶ کیلومتر در شهرک صنعتی خمینی شهر، اجرای شبکه روشنایی به طول ۲۷ کیلومتر در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، اجرای مخزن بتنی زمینی درشهرک صنعتی دهاقان، ساماندهی و محوطه سازی تاسیسات آبرسانی درشهرک صنعتی نجف آباد، احداث ساختمان آتش نشانی در شهرک صنعتی نایین، اجرای محوطه سازی و بخشی از سیستم دفع آب‌های سطحی به طول پنج کیلومتر در ناحیه صنعتی جمبزه و اجرای محوطه سازی سایت خدماتی و سایت تاسیسات آبرسانی در شهرک صنعتی تیران.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نخستین واگذاری در شهرک فناوری را در هفته دولت اعلام کرد و افزود این شهرک فناوری در شهرک شمال در دو فاز ۳۰۰ هکتاری در حال آماده شدن است که باهدف ایجاد زیرساخت برای صنایع نوین و علوم روز همچون فناوری‌های نانو است که در این شهرک بستر مناسبی برای این فناوری‌ها و ایده‌های نوین تعیین شده است.

وی اعلام کرد درحال آماده کردن ۳۰۰ هکتار از شهرک فناوری هستیم و در حال حاضر ۶۰ هکتار از آن اماده واگذاری است و ساختمان‌هایی در حال تکمیل است و زیرساخت‌ها نیز آماده بوده، به طوری که اینترنت پرسرعت رادر آنجا راه‌اندازی کردیم و با دانشگاه اصفهان صحبت‌هایی داشتیم که واحدهای تحصیلات تکمیلی در این شهرک ایجاد کند و کارهای پژوهشی در این شهرک انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: پیش بینی کرده‌ایم با همکاری بنیاد مسکن در ضلع شمالی شهرک صنعتی جی شهرک طلا را احداث کنیم که با اتحادیه طلا فروشان نیز برای همکاری در این طرح دعوت به عمل آمد تا از متقاضیان برای خرید واحدهای این شهرک ثبت نام به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز