خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

17 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری مباركه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۳

استاندار اصفهان 17 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری مباركه و 10 پروژه عمرانی شهرداری دیزیچه را افتتاح و به بهره برداری رساند.

ایلنا: علیرضا ذاکر اصفهانی با حضور در شهرستان مبارکه ضمن شرکت در جلسه کمیته راهبری قطار شهری مبارکه – بهارستان و اتخاذ تصمیمات لازم جهت شروع عملیات ریل گذاری، پروژه‌های عمرانی این شهرستان را نیز افتتاح نمود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان با حضور در شهر دیزیچه، از توابع شهرستان مبارکه، ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری این شهر را با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

وی در آیین افتتاح و بهره برداری از این ۱۰ پروژه شهرداری دیزیچه، همکاری شایسته مردم با دستگاه‌های اجرایی را یکی از عوامل تسریع در بهره برداری از پروژه‌ها دانست.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه مسئولان باید تا ثانیه‌های آخر با شتاب و انگیزه به کار خود ادامه دهند، تصریح کرد: مدیر خوب مدیری است که بواسطه فعالیت و کار مفیدی که انجام می‌دهد مردم و مسئولین به سمت او می‌روند و خواستار فعالیتش هستند.

ایشان با بیان اینکه باید جاذبه حداکثری باشد و دافعه در حداقل خود، خاطر نشان کرد: برای انجام دادن کارهای بزرگ باید به متن توجه کرد و حاشیه‌ها را در نظر نگرفت.

وی هنر را در ایجاد اعتبار دانست و افزود: ایجاد اعتبار و جذب نمودن پول و سرمایه برای اجرای هر چه بهتر پروژه‌ها حائز اهمیت است.

در جریان این سفر شهرستانی فاز اول پارک کوهستانی آبشار دیزیچه به مساحت ۵ هکتار، طرح بهسازی گلزار شهدای نکوآباد، اجرای طرح پارک جنگلی محله دیزیچه، پیاده‌روسازی معابر، پارک امامزاده محمد نکوآباد، ساختمان امامزاده محمد و باند دوم خیابان سلمان شهر مبارکه همچنین ساختمان اداری شهرداری دیزیچه به دست ذاکر اصفهانی افتتاح شد.

طرح ساحل‌سازی رودخانه زاینده‌رود با اعتبار ۴. ۷ میلیارد ریال، اجرای رفیوژ تأسیسات رو‌شناسی و آبرسانی بلوار امام رضا شهر دیزیچه ۹۲ با اعتباری بالغ بر ۵. ۵ میلیارد ریال و اجرای بازار روز شهر دیزیچه با اعتباری بالغ بر ۲. ۹ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بوده که با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز