خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درگفتگو با ایلنا:

قیمت حامل‌های انرژی افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۴

پیشنهاد دولت در مورد اصلاحیه لایحه بودجه ۹۲ از طریق کمیته مشترک دولت وکمیسیون برنامه و بودجه از این هفته پیگیری می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه دولت قبلی حتی لایحه مصوبه بودجه ۹۲ برای تحقق درآمد‌های هدفمندی را اجرا نکرده است، از  توافق دولت و مجلس برای عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی خبر داد.

جعفر قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره تحقق درآمد ۵۰ هزا میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها گفت: برای تحقق درآمد ۵۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها دولت قبلی می‌بایست بر اساس مصوبه بودجه ۹۲، قیمت حامل‌های انرژی را تا سقف ۳۸درصد افزایش می‌داد كه ایم كار صورت نگرفت.

وی ادامه داد: به علت عدم اجرای این مصوبه و برای تصمیم گیری در این مورد فعلا افزایش قیمتی صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم، ‌ با بیان اینکه پیشنهاد دولت در مورد اصلاحیه لایحه بودجه ۹۲ از طریق کمیته مشترک دولت وکمیسیون برنامه و بودجه از این هفته پیگیری می‌شود، گفت: دولت برای کاهش بار مالی، تنها اجازه دریافت مجوز برای پروژه‌های عمرانی و بودجه جاری و همچنین نحوه افزایش سقف بودجه را داده است.

قادری افزود: مجلس دست دولت را برای تغییراتی در بودجه ۹۲ باز گذاشته است و دیگر دلیلی ندارد که سقف بودجه تعیین شده تغییر یابد.

وی با بیان اینکه دولت سه پیشنهاد مبنی بر مجوز تغییر در بودجه جاری، عمرانی و سقف بودجه‌ها را به مجلس ارائه کرده است، بیان داشت: در بررسی لایحه بودجه ۹۲ در زمان دولت وقت به دولت اجازه داده شده سقف بودجه را افزایش دهد و مجلس این مورد را در نظر داشته است.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه، در صورتی که دولت مجوزی در خصوص سقف بودجه‌ها داشته باشد باید متممی را با لایحه به مجلس ارائه دهد تا مجلس در این خصوص بررسی‌های لازم را صورت دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز