خبرگزاری کار ایران

نوربخش در مراسم معارفه:

پاکدستی را در تمام شئونات تأمین اجتماعی حاکم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۸

چکیده: «برای حفظ منابع و حقوق سازمان تامین اجتماعی هیچگونه مماشاتی نخواهم کرد./ به عنوان کسی که ۲۰ سال سابقه کار در سازمان تامین اجتماعی دارد به خوبی از وجود مشکلات آگاه هستم.»

مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کارگروه‌های ویژه با هدف حل مشکلات این سازمان در زمینه بیمه، درمان و اقتصای خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد تقی نوربخش در مراسم معارفه خود عصر امروز برگزار شد گفت: این کارگروه‌ها به با حضور کار‌شناسان متخصص فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کارگروه‌های تخصصی هرچه سریع‌تر چالش‌ها در این سازمان شناسایی و برطرف شوند.
نوربخش با بیان آنکه کارگران از اعضای اصلی سازمان تامین اجتماعی و مهم‌ترین رکن پرداخت کننده حق بیمه هستند، گفت: برای حفظ منابع و حقوق سازمان تامین اجتماعی هیچگونه مماشاتی نخواهم کرد و پاکدستی را در تمام شئونات این سازمان حاکم می‌کنم.
وی با تاکید بر اینکه سیاست زدایی از ساختار تامین اجتماعی، افزود: به عنوان کسی که ۲۰ سال سابقه کار در سازمان تامین اجتماعی دارد به خوبی از وجود مشکلات آگاه هستم و با تمام توان برای رفع موانع موجود و ارتقا وضعیت بیمه شدگان تلاش خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز